obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
HetNet: Alias tonen bij verzenden mail
Sonaya
Hi,

Ik probeer een alias te tonen bij emails die verzonden worden (voor mijn pa die mailt via hetnet). Nu staat steeds zijn rare standaard emailadres (met zijn postcode erin) bij zijn berichten vermeld, ipv gewoon zijn naam o.i.d.
Echt gewoon niet te vinden hoe je dit kan wijzigen Angry.

Iemand tips?

Grtz Sonaya
Gewijzigd door Sonaya op 03 oktober 2010, 01:33
 
SirPeter
Uitgaande van de standaard email programma's:

Ga naar extra -> email accounts -> Eigenschappen van de desbetreffende account -> wijzig naam cq alias adres. Wanneer er staat "Gebruikersnaam" en "wachtwoord" dan wel de postcode email adres laten staan. Dat is namelijk de hoofdaccount waar de alias onder staat.
 
Sonaya
Die opties heb je helaas niet in Netmail. Wel bij Outlook enzo en daar kan ik idd de alias weer laten geven. In Netmail dus niet Sad

grtz
 
SirPeter
Ah webmail. Nou dat kan alsnog ingesteld worden.

webmail.kpnmail.nl -> "e-mailadres instellen" -> inloggen met hoofdaccount waar alias onder staat -> klik weer op "E-mail adres instellen" en tada Smile
 
Sonaya
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeee, da's mooi!! Dat moet je wel ff weten als je normaal nooit via kpn inlogt he. Als je nl direct naar Netmail gaat, heb je deze optie nl. helemaal niet. THNX!!!! Smile


EDIT: helaas, ik heb het getest; als hij mij mailt, staat weer die stomme postcodenaam in beeld ipv de alias Angry
Gewijzigd door Sonaya op 03 oktober 2010, 22:16
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HetNet: Alias tonen bij verzenden mail', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
mail adres Planet Internet : 1 02 apr 2019
Mail versturen van mobiel wat van een ander provider is Algemeen : 3 20 aug 2017
Mail offline Helpdesk : 5 26 apr 2017
Windows 10 <=> Outlook 2010 <=> Mail App Planet Internet : 8 31 dec 2016
E-Mail KPN Nieuws : 1 11 aug 2016
Advertentie