obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
Programma's opnemen per keer wijzigen in alle afleveringen van betreffende serie
witteherder
Is het mogelijk misschien bij een update van de Interactieve TV de box zo in te stellen dat je niet elke keer handmatig elke aflevering van een serie moet opnemen maar dat er een optie komt dat je alles in 1 keer kan opnemen?

Nu moet je dat elke keer handmatig doen.
 
Codemeister
Die optie bestaat (nog) niet, maar is wellicht handig om te implementeren.
 
witteherder
Ik was dit in Belgie wel gewend
En ik mis dat enorm!!!
 
Giant2000
Er zijn het afgelopen jaar 2 enorme verbeteringen gekomen: tijdsopname buiten de EPG om en standaard een tijd voor- en achteraf insrtellen. De voolgende wens die al langer bij KPN ligt is inderdaad het 'serieopnemen'. Bijvoorbeeld een vaste tijd op een vaste dag, maar nog mooier is natuurlijk dat het programma in de EPG automatisch wordt herkend. Er zijn inderdaad tuners die dit kunnen (ik ken het van Microsoft's Windows Media Center) en wellicht dat de KPN tuner dit in de toekomst ook kan.
 
witteherder
Ik hoop dat het gauw kan.

Want zijn we toch verwende mensen
 
Giant2000
Probeer je wens zoveel mogelijk bij KPN kenbaar te maken zou ik zeggen.
 
Ad Murck
In de handleiding van de Motorola 1963 staat dat je een herhalende opname kunt instellen, maar het lukt mij met geen mogelijkheid om die optie op het scherm te krijgen. Het lijkt gewoon te ontbreken in het menu. Wat mij betreft klopt de handleiding dus niet. Ik kan er nergens iets over vinden. Het feit dat het wel in de handleiding staat is wel hoopgevend....
 
Giant2000

Quote

Ad Murck schreef:
In de handleiding van de Motorola 1963 staat dat je een herhalende opname kunt instellen, maar het lukt mij met geen mogelijkheid om die optie op het scherm te krijgen. Het lijkt gewoon te ontbreken in het menu. Wat mij betreft klopt de handleiding dus niet. Ik kan er nergens iets over vinden. Het feit dat het wel in de handleiding staat is wel hoopgevend....

Nee klopt, net als Voetbal Live: betalen voor 1 wedstrijd. Wel in de gebruiksaanwijzing maar nergens te vinden op het scherm. Heb jij al een nieuwe tuner?
 
Ad Murck

Quote

Giant2000 schreef:
Nee klopt, net als Voetbal Live: betalen voor 1 wedstrijd. Wel in de gebruiksaanwijzing maar nergens te vinden op het scherm. Heb jij al een nieuwe tuner?

Ja ik heb de Motorola 1963. Geen herhalende opname dus.
Wat ik ook niet wist is dat je niet iets kunt opnemen en tegelijkertijd naar een HD-kanaal kunt kijken. Je kunt ook geen HD kanalen opnemen. Dat merk je pas als je interactieve TV gaat gebruiken. Verder vind ik het een prima systeem hoor, maar dit soort achteraf-informatie zou beter te lezen moeten zijn op de website bijvoorbeeld. Tenslotte kies je voor een systeem en heb je er recht op om tevoren volledig geïnformeerd te worden, met name ook over de dingen die NIET kunnen. De mitsen en maren dus.
 
Giant2000
Ik kan wel HD kijken en SD opnemen, maar misschien woon ik dichter bij een telefoon centrale. HD opnemen kan inderdaad niet. KPN is niet zo scheutig met informatie in het algemeen. Helaas.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Programma's opnemen per keer wijzigen in alle afleveringen van betreffende serie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Dagelijks/wekelijks opnemen - niet serie Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 1 12 aug 2016
Opnemen met teletekst Helpdesk : 2 21 okt 2015
problemen afspelen opgenomen programma's Algemeen : 8 09 sep 2015
Na opnemen telefoon niets te horen KPN Telefonie Storing : 6 06 feb 2015
Programma opnieuw beginnen werkt niet WiFi : 9 08 aug 2014
Advertentie