obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
thomson 31400e
yavana
Wij hebben net een Kpn experiabox aangesloten. Op de 1ste laptop is er geen enkel probleem om draadloos te kunnen internetten. Maar bij de andere is er wel een probleem. Ik vermoed dat er een instelling niet goed staat. Alleen welke?

Ik heb een Toshiba nh200 met Windows Vista een draadloze netwerkkaart Atheros 5007eg

het lukt wel om via draad te werken. Dat werkt prima. Maar zodra ik de cd laadt dan krijg ik het niet voor elkaar. Het programma mail en internet geeft aan dat het niet goed communiceert.

Ik vermoedt ook dat mijn netwerk kaart niet goed werkt met de experiabox Thomson31400e

Ip vernieuwen werkt ook niet. Iemand nog tips?
 
Codemeister
Draait de tweede laptop ook op Windows 7? Zo ja: heb je handmatig de driver van de netwerkkaart geïnstalleerd in plaats van de standaard geïnstalleerde versie via Windows?
 
yavana
Dank je voor berichtje. Nee ik draai niet op 7 maar Windows Vista. Het is een toshiba a200 1nh met windows vista en een Atheros AR5007EG Wireless Network Adapter

Weet je toevallig of ik de instelling van de router kan wijzigen.
 
TokkieTokkie

Quote

yavana schreef:
Dank je voor berichtje. Nee ik draai niet op 7 maar Windows Vista. Het is een toshiba a200 1nh met windows vista en een Atheros AR5007EG Wireless Network Adapter

Weet je toevallig of ik de instelling van de router kan wijzigen.


update je drivers voor je wifi eens, er is inderdaad een probleem met de atheroskaarten en thomson modems
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'thomson 31400e', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Thomson TG789vn configuratie bewaren Helpdesk : 1 16 jan 2014
NAS benaderen op KPN Experia Box Thomson Algemeen : 1 13 nov 2013
Sitecom 300N XR achter EB Thomson TG789vn WiFi : 1 12 nov 2013
thomson tg712 Hardware instellingen : 1 02 sep 2013
Experia box V8 en Thomson TG789vn Frequently Asked Questions : 2 16 jun 2013
Advertentie