obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » KPN Internet Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
storing Geen ADSL2+ wel ADSL2 Zuid limburg
LG1
vannacht was de internet verbinding weg gevallen
toen ik op stond werkte deze niet meer

als ik hem handmatig op adsl2 zet wil hij wel connected worden maar als ik hem op de gebruikelijke adsl2+ zet zoals het altijd is gwweest wil hij geen verbinding meer maken

nu las ik dat er vandaag een storing was in landgraaf maar die zou al zijn opgelost

dus? kpn??
 
LG1
wtf

van morgen mijn modem bekeken
heb hem de hele nacht laten intrainen op adsl2+ in de hoop dat hij deze morgen weer verbinding had maar nee.... dus weer op adsl2 ingesteld en wat denk je nog maar 4mb down en 512 kb up????? wtf.... maanden na de verhoging al 8mb down en 1 mb up bijna helemaal gehad en nu na afgelopen donderdag ineens dit????
en kpn laat niks meer van zich horen.

is VDSL de reden?
 
LG1
zo hier word dus mooi niet op gereageerd
heb het dan over KPN.
nog steeds het zelfde trouwens
 
kpntester

Quote

LG1 schreef:
zo hier word dus mooi niet op gereageerd
heb het dan over KPN.
nog steeds het zelfde trouwens

DLM all the way. En KPN Webcare leeft niet meer kennelijk.
 
LG1
ja die indruk krijg ik ook
plus voorheen kon je nog op de website van KPN een klacht in dienen of een email vertsuren naar
maar dat kan tegenwoordig ook al niet meer
denk dat het te succesvol was door de problemen hahah.

maar goed we zien wel
kpn blijft zo wel in gebreken
ze maken dusdanige "verbeteringen"in hun netwerk dat mensen daarvan last krijgen terwijl er daarvoor geen problemen waren.
deze aanpassingen met dusdanige impact zal volgens mij een gebrek aan KPN zijde betekene,
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storing Geen ADSL2+ wel ADSL2 Zuid limburg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Landelijke storing telefoonverkeer KPN Telefonie Storing : 1 24 jun 2019
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
Newsserver download via VPN geen verbindingen Algemeen : 8 14 jan 2018
Geen TV beeld gekoppelde router KPN Glasvezel diensten : 3 26 sep 2017
VGV7519 Geen Remote Management?? Snelheid : 5 10 jul 2017
Advertentie