obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Telefoonrekening
Goodbye
Beste mensen van KPN,

In antwoord op uw onverwachte rekening waar we opeens een bedrag vonden van ruim 230 Euro Frownte betalen o.a. voor internet verkeer van 111 Mb via onze nieuwe mobiel. Deze nieuwe mobiel van mijn nieuwe aansluiting had namelijk een app. die mijn G-Mail heeft gedownload. Dat leek me handig. Ik dacht dit via de Wifi aansluiting van mijn internetprovider te hebben gedaan maar de door u geleverde nieuwe telefoon besloot door de standaard instellingen, dat blijkbaar via het KPN mobiel net te doen. Terug in de telefoonwinkel wist de daar aanwezige verkoper na een tiental minuten zoeken deze truc uit te zetten, helaas voor ons, en voor jullie, te laat.
En dat, terwijl nieuwe klanten nu voor 2,50 Euro onbeperkt kunnen internetten op hun abonnement. I.p.v. de bijna 2,50 euro die u trouwe klanten in rekening brengt per Mb.
Daarom doet het me genoegen u het volgende te kunnen melden.
Ons vaste nummer (bijna 30 jaar lang via KPN) hebben we inmiddels overgezet naar een andere provider.
Ook mijn zwager heeft naar aanleiding van uw trouwe klanten beleid besloten om solidair met Sadons ook uw bedrijf vaarwel te zeggen. (ook al minstens 20 jaar KPN abonnee).
Mijn schoonvader en schoonzus volgen nogPfftGrin. ( samen goed voor ruim 50 jaar KPN abonnementsgeld)
Met een beetje rekenwerk betekend dit dat over drie maanden jullie de financiƫle gevolgen gaan merken van dit beleid. Jammer voor jullie want het had nog best twintig jaar door mogen gaan wat ons betreft.( X 4 is dus 80 jaar abonnementsgeld)
Wij hebben natuurlijk geen enkel recht van klagen, zoals uw vriendelijke medewerkster aan de telefoon ons wist te melden, uw contract is nu eenmaal zo opgesteld, dus het is en blijft gewoon betaald, maar in ieder geval hebben we zo nog het gevoel dat de laatste Euro's van ons uit, jullie kant op zijn gevloeid.

Hopende dat jullie iets leuks met die laatste centjes gaan doen, wensen we jullie nog veel succes met uw geldgerichte trouweklantonvriendelijke praktijken. Trouwens, het opeens gaan berekenen van tarieven per minuut ipv seconde, lijkt me ook zo'n lange termijn winst genereerder.

met vriendelijke groeten, Uw ex trouwe klanten.

Goodbye
 
boekbros
Jammer, dat fora als deze maar al te vaak voor frustaties worden gebruikt, in plaats van elkaar voort te helpen met dit mooie medium.

Dit voegt er in ieder geval niets aan toe, maar je bent je ei kwijt. Wellicht een fijn gevoel.

En, neem ik aan, dit was je afscheidsbrief...
 
Goodbye
Hallo Boekbros,
Op dit forum stond dat je hier ook met klachten terecht kon.
Als het niet de bedoeling is dat je hier een klacht achter kan laten op dit mooie medium,
en het ongepast is dat ik het daar dan ook voor gebruik, dan hierbij mijn excuses.
Zoals ik de kleine lettertjes niet heb gelezen voor mijn contract hebben jullie de lettertjes van de forumomschrijving blijkbaar niet gelezen.
En inderdaad, dit lijkt mijn afscheidsbrief te zijn. Hoewel een discussie over de handelswijze van de KPN in deze, ga ik niet uit de weg.

mvg

Goodbye
 
Goodbye
Nogmaals hallo Boekbros,
Even terugkomend op je melding dat mijn bijdrage niets toevoegt aan dit medium, daar ben ik het toch niet mee eens. Juist door aan te geven waarom trouwe klanten weglopen is er misschien de mogelijkheid dat de KPN zich achter de oren krabt om eens na te gaan denken of dit beleid inderdaad niet leidt tot het verlies van omzet. Is dat niet de essentie van een forum, inzicht verkrijgen in de gedachtenwereld van de klant om de service te verbeteren?
Zeker in het snel groeiende telecom aanbod is het vriendelijk omgaan met trouwe klanten, denk ik, juist een aandachtspunt. Door in te springen op veranderingen en de nieuwe, voordelige mogelijkheden direct door te communiceren met bestaande klanten win je juist klanten ipv ze te verjagen. Nogmaals, vele jaren heb ik met bijzonder weinig klachten gebruik gemaakt van de stabiele en goede verbinding van de KPN. Het nieuwe contract wat ik heb afgesloten, waarbij ik de nieuwe telefoon kreeg is ook weer met de KPN geweest. Dit nieuwe abonnement, met onbeperkt internet, gaat echter pas over een paar weken in en ik heb zelf de fout gemaakt om mijn oude kaartje (ook KPN) alvast in het nieuwe toestel te doen om al gebruik te kunnen maken van de nieuwe mogelijkheden van dit toestel. Ik scheld ook niet op de KPN, ik signaleer alleen.
De door KPN gebruikte klanten servicepagina met virtuele Kim werkt niet. Kim snapt telkens mijn vraag niet.

nogmaals gegroet

Goodbye
 
boekbros
Kim is ook koreaans, he? Wink

Maar ik moet je wel gelijk geven. Sterkte en ik hoop toch dat je wat tot rust bent gekomen.

groet
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefoonrekening', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie