obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de Hardware firmware.
 Onderwerp afdrukken
Gezocht: firmware 7.4.5.1 voor KPN WL780 experiabox
Patlover1983
Heb mijn huidige WL780 KPN experiabox voor een experiment teruggeflashed naar versie 6.2.29.2. Het experiment is niet echt geslaagd (Wink) en zou hem weer graag willen terugflashen naar de oorspronkelijke versie 7.4.5.1. Ik heb gezocht op internet maar kan hem niet vinden. Iemand enig idee waar ik hem kan krijgen?
KPN killer!
 
SirPeter
Fabrieksreset zet firmware niet meer terug?
Of herstelsoftware van installatiebestand http://www.kpnadsl.nl/support/cd.html installeren.
 
Patlover1983
Nee, fabrieksreset reset alleen de firmware die ik er zelf opgezet heb. Ik heb 2 bestanden gedownload voor de st780. Ik kan alleen nergens de firmware vinden?
KPN killer!
 
pmhendriks
Is dit misschien iets?

http://kpn-customer.custhelp.com/cgi-bin/kpn_customer.cfg/php/enduser/fattach_get.php?p_sid=YCja1Jak&p_li=&p_accessibility=&p_redirect=&p_tbl=9&p_id=6832&p_created=1180430329&p_olh=0

Succes

Patrick
 
Patlover1983
Helaas, dat is zelfs nog een versie terug. Staan er nog meer op die site? Ik heb wat geexperimenteerd met de link maar kom niet verder.
KPN killer!
 
SirPeter
Die link die ik inderdaad plaatste is alleen van het instal bestand en niet de rest van de inhoud van de cd.
Misschien iets voor de Webcare om een linkje te plaatsen. Volgens mij moet het ergens op de KPN site staan maar die site is zoals altijd qua zoek functie compleet bagger.
 
Patlover1983
Als ik het goed begrijp moet de herstelsoftware op de originele KPN installatie CD staan die bij de Experiabox zat? Deze heb ik namelijk nog wel ergens liggen.
 
Codemeister
Naar mijn weten moet een harde reset zorgen voor het opnieuw ophalen van de (meest recente versie van de) firmware. Als dit niet lukt ben ik bang dat je toch KPN moet contacteren.
 
Patlover1983
Misschien voer ik de harde reset niet goed uit. Hoe moet dit?
KPN killer!
 
Codemeister
De resetknop vasthouden (ingedrukt houden) met bijvoorbeeld een paperclip, tot alle lampjes uitgaan en de 'power'-led als enige brandt. Dan de resetknop loslaten en de Experia Box ongeveer 5 minuten geven om volledig te laden.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gezocht: firmware 7.4.5.1 voor KPN WL780 experiabox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN KPN Glasvezel diensten : 4 19 dec 2019
Port forwarding experiabox v10 Routers : 4 28 feb 2019
Experiabox V10 en V10a Hardware instellingen : 4 23 jan 2019
Experiabox V10 USB aansluiting activeren Algemeen : 2 25 okt 2017
Advertentie