obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
bellen tussen eigen tel1 en tel 2 experiabox
hete brij
ik heb sinds kort internetplusbellen. alles aangesloten volgens de instructie en sinds gisteren kon de splitter, quotrofox etc er tussen uit. het enige wat ik vanaf dat moment niet meer kan, is bellen tussen mijn eigen nummers (tel1 en tel2). en dat kon met isdn wel. is er iemand die weet hoe dit opgelost kan worden/
 
kpntester

Quote

hete brij schreef:
ik heb sinds kort internetplusbellen. alles aangesloten volgens de instructie en sinds gisteren kon de splitter, quotrofox etc er tussen uit. het enige wat ik vanaf dat moment niet meer kan, is bellen tussen mijn eigen nummers (tel1 en tel2). en dat kon met isdn wel. is er iemand die weet hoe dit opgelost kan worden/

Bel is vanaf tel1 naar *102 of bel is vanaf tel2 naar *101.

Tadaa! Shock
 
hete brij
Was alles maar zo simpel......
Bedankt voor je reactie.
 
kpntester

Quote

hete brij schreef:
Was alles maar zo simpel......
Bedankt voor je reactie.

Werkte het? Smile
Gewijzigd door kpntester op 19 september 2010, 14:25
 
hete brij
ja, het werkt gelukkig.
nogmaals bedankt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'bellen tussen eigen tel1 en tel 2 experiabox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Netflix in combinatie met een eigen router KPN met eigen modem/router : 13 07 jun 2020
Port forwarding experiabox v10 Routers : 4 28 feb 2019
Experiabox V10 en V10a Hardware instellingen : 4 23 jan 2019
Experiabox V10 USB aansluiting activeren Algemeen : 2 25 okt 2017
Advertentie