obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld model en beschrijf je tip of truuk!
KPN mobiel moet stoppen met afronden op hele minuten! Ik wil betalen per seconde!
Ja Ja 100%[12 stemmen]
Nee Nee 0%[0 stemmen]
Totaal stemmen : 12
 Onderwerp afdrukken
Mobiel bellen per seconde. Geef uw mening!
KaPteiN
KPN rond het mobiel bellen naar boven af. Dat betekend dat ook voor een gesprek van 10 seconden een hele minuut in rekening gebracht wordt.
1 seconde wordt een minuut.
61 seconden wordt twee minuten.

In de enquĂȘte kunt u aangeven wat u daarvan vindt. Natuurlijk kunt u ook uw mening hieronder posten.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
kpntester
Bellen per seconde is zoals het hoort. Wie het hier niet mee eens is leeft in een omgekeerde wereld ...

Als ik bel voor 61 seconden dan wil ik voor 61 seconden betalen, niet voor 2 minuten. Dat slaat toch kant noch wal?! Hoop dat ze deze onzin niet gaan doorvoeren bij Simyo (waar ik nu zit).
Gewijzigd door kpntester op 19 september 2010, 21:39
 
Gnuus
KPN zal klanten met een KPN- of Hi-abonnement die zonder dat zij dat weten per minuut betalen, terugzetten naar een abonnement waarin per seconde wordt afgerekend. Ook komt KPN met abonnementen waarbij per seconde wordt betaald.
 
kpntester

Quote

Gnuus schreef:
KPN zal klanten met een KPN- of Hi-abonnement die zonder dat zij dat weten per minuut betalen, terugzetten naar een abonnement waarin per seconde wordt afgerekend. Ook komt KPN met abonnementen waarbij per seconde wordt betaald.

Jep, hoorde het op de radio vanmiddag.
 
rteentje

Quote

Alfons Verbiest schreef:
Als ik het goed begreep moet je jezelf wel opgeven via:

http://www.kpn-mobiel.nl/


Dank voor dit adres. Ik vroeg me al af waar dit moet. KPN is zo lief om je alleen lekker te maken, maar geheel niks te melden. Dus miljoenen verdienen over de rug van de zoeker.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mobiel bellen per seconde. Geef uw mening!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
DVR benaderen met mobiel netwerk Hardware instellingen : 3 08 feb 2019
Mail versturen van mobiel wat van een ander provider is Algemeen : 3 20 aug 2017
KPN verhoogt prijzen pakketten en vast bellen fors KPN Nieuws : 3 22 mei 2016
Skype via KPN mobiel wifi WiFi : 6 23 jun 2015
VOIP bellen met Gigaset N300A-IP icm H220N V10 werkt niet Frequently Asked Questions : 2 25 dec 2014
Advertentie