obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de Hardware firmware.
De update is een verbetering
Ja Ja 73%[8 stemmen]
Nee Nee 27%[3 stemmen]
Totaal stemmen : 11
 Onderwerp afdrukken
IPTV Update!
PeterVD
Geachte allemaal,

Vandaag is de nieuwe firmware voor de IPTV vrijgegeven.

Haal de stroom van uw IPTV, sluit hem daarna weer aan op de stroom en laat hem de nieuwe firmware inladen. Nu moet het goed zijn. Mocht u hem dan nog niet ontvangen hebben haal dan nogmaals de stroom eraf, na het opnieuw aansluiten op stroom direct als u *** ziet staan de menu knop indrukken. Dan staat er M00 en in het daaropvolgende menu kunt u handmatig de huidige software verwijderen.

Ik durf niet te zeggen wat de nieuwe mogelijkheden zijn. Hier mijn bevindingen.

Gids: Veel sneller door de gids navigeren
Zappen: Verbetering in de tijd van het zender verwisselen
Menu: Veel sneller en ook iets anders qua vormgeving
Programma gemist: Na het selecteren van een programma heb je geen last meer van knipperende info of lang wachten

En daarnaast (niet zeker of het nieuw is) buienradar, nieuws, fileinfo en in de toekomst pakket en rekening inzage en toevoegen van opties!

Dus zeker ophalen en genieten!
 
Cyberbot
die heb ik eergisteren ontvangen
is het beter als de ander denk ik het niet
het menu is wat sneller,
 
PeterVD
Het is hier echt een enorme verbetering, maar nog steeds kan het allemaal wel wat vlotter. Maar het is een stap in de goede richting.
 
Cyberbot
weet je het firmware versie?
misschien heb ik de oud dan nog steeds zie ik de nieuwe menu
 
liwimi
geen verbeterring, zappen sneller? ik vind het het zelfde traag,met de oude afstandsbediening(van de witte oude recorder gaat het iets beter.
 
Codemeister
Lichte verbetering bij het zappen naar andere kanalen, alleen nog niet echt 'snel'.
 
mschrijver
Bij ons ook lichte verbetering in zappen en menu. Maar wat vooral prettig is, het klapperen van de radiozenders is nu ook over. Het lijkt wel of deze nu ook worden gebufferd.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'IPTV Update!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV ontvanger software update december 2020 TV-setup boxen : 2 28 dec 2020
Hoe kan ik IPTV van kpn werkend krijgen? Hardware instellingen : 7 12 nov 2017
probleem met linksys wrt54g2 1 na update van adsl naar vdsl Routers : 1 16 okt 2017
IPTV Windows 10 Hardware instellingen : 1 06 apr 2017
iptv instellingen kpn. Algemeen : 2 19 feb 2016
Advertentie