obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Snelheid
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Snelheid halvering door DLM geneuzel
kpntester

Quote

jackult schreef:
En toen vloog hij er weer uit naar 2,5 uur, helemaal uit zichzelf, dat gebeurt nu dus wel elke avond dus een keer of 5x.Hoe kan zoiets moet ik dan de KPN bellen..?
*knip*

Ik vrees van wel, want dit hoort niet Sad
 
kpntester

Quote

jackult schreef:
Okay dan weet ik genoeg morgen maar even bellen dan.

Met een beetje geluk kan je de gesprekskosten terug krijgen als je veel gebeld hebt met hen. Er is ook een 0800 nummer (0800-0115), als je vraagt om doorverbonden te worden lukt dit vaak ook nog wel..
 
kpntester

Quote

jackult schreef:
thx...Smile zal morgen eens horen.Moet ik ook nog naar een bepaalde afdeling vragen?

Bij dat 0800 nummer kom je meestal terecht bij een balie, gewoon doorvragen naar helpdesk InternetPlusBellen (of ADSL van KPN). Bespaart weer wat telefoontikken hè Smile

Bij het gewone 0900 nummer kom je uiteraard direct terecht bij de juiste personen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheid halvering door DLM geneuzel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
V12 modem en nordVPN Snelheid Snelheid : 3 22 apr 2023
Snelheid op PC Snelheid : 8 15 mei 2019
Snelheid plotseling te laag KPN Internet Storing : 7 18 jan 2018
Snelheid internet Snelheid : 3 20 aug 2017
Wat is de maximale snelheid op 4G internet? KPN Buitengebied Snelheid : 1 04 mei 2017
Advertentie