obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
Welke harddisk decoder krijg je bij de KPN?
Boendoek
Hallo,
Omdat ik nieuw ben hier zal ik me eerst even voorstellen.
Mijn naam is Elise en ik woon met mijn man in een dorp vlak bij Nijmegen.
Tot voor kort moesten we ons "behelpen" met de plaatselijke kabelaar maar gisteren viel er een folder van de KPN in de brievenbus dat ook onze regio nu van hun diensten gebruik kan maken.
Wat mij echter niet duidelijk is op de KPN-website, is welke harddisk decoder je voor 4 euro per maand kunt huren.
Momenteel hebben we een samsung met de mogelijkheid om 1 zender op te nemen en een tweede zender te bekijken, of twee zenders tegelijk op te nemen.
Dit wil ik minimaal ook terug zien in de HDD-Decoder die we van de KPN zouden huren.
Weet iemand welke HDD-decoder de KPN levert???

Alvast hartelijk dank voor een antwoord Smile
 
Cyberbot
even googlen voor motorola 1960
die krijg je bij de KPN in zwar kleur
 
Boendoek
Ja, maar er zijn toch twee versies? Eenje met de mogelijkheid twee zenders tegelijk op te nemen, en eentje die dat niet kan? En allebei heten ze motorola 1960 maar eentje heeft als toevoeging VIP.....
 
Cyberbot
zo veer ik weet jij kan opnemen tegelijk tijd als je niet vanuit twee verschiel kanal
B.V.
jij kan film in Veronica opnemen maar niet in SB6 het zelfd,
ik weet niet als er is een om tegelijk tijd te opnemen, het is software mogelijkheid maar geen hardware,
misschien iemand anders heeft meer informatie als ik
 
Codemeister
Je kunt één programma tegelijk opnemen voor zover ik weet, athans: het is mij niet gelukt meerdere programma's tegelijk op te nemen.

Tegelijk met de opname een andere zender bekijken kan wel.
 
spaceone
de 1960 heeft een harddisk voor het opnemen van 1 stream.

zins kort heeft KPN ook een 1910 (zonder opname) de kast is iets kleiner en zit schijnbaar geen ventilator meer aan de achterzijde.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Welke harddisk decoder krijg je bij de KPN?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Hoe krijg ik een beter wifi signaal??? WiFi : 6 09 aug 2017
Decoder oorzaak synchronisatie probleem met geluid KPN Glasvezel diensten : 3 15 apr 2016
Welke poorten open zetten voor ICS100 KlikaanKlikuit Algemeen : 3 21 sep 2015
DMZ krijg ik niet aan de praat voor een NAS Eigen netwerk : 1 18 aug 2013
welke dongle wordt er nu gelevert? KPN Mobiel Internet : 2 21 nov 2012
Advertentie