obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Werking Mijn KPN onder IE8
bbrouw
Het onderdeel Mijn rekening ( voor vaste telefonie ) onder Mijn KPN werkt niet juist. Bij IE versie 8.0.6001.18943 komt de melding "Browser unsupported" en vervolgens blijft het rondje ernaast rondlopen. De helpdesk raadt opnieuw aanmelden bij Mijn KPN aan, maar onder Firefox komen de rekeningen wel gewoon in beeld. Hoe dit op te lossen?
 
Codemeister
Zou je je tijdelijke internetbestanden kunnen verwijderen, om uit te sluiten dat het aan jou ligt? Start vervolgens IE8 opnieuw op en navigeer opnieuw naar de website.
 
bbrouw
Dit heeft geen effect; dezelfde foutmelding komt in beeld bij het benaderen van "mijnrekening". Ook het rondje blijft maar rondlopen en er komen geen nota's in beeld.
 
Codemeister
Bij mij werkt alles prima, je zou kunnen overwegen om IE8 opnieuw te installeren.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Werking Mijn KPN onder IE8', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen geluid op mijn tv via kpn kastje Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 2 21 okt 2016
Inloggen op mijn KPN experia box v9 lukt niet Helpdesk : 2 13 jun 2016
Gaat de interactieve TV ontvangst af van mijn internetbandbreedte KPN Glasvezel diensten : 7 13 mrt 2016
Buurman ziet mijn printer in het netwerk Hardware instellingen : 2 21 dec 2015
Ik kan niet gebeld worden op mijn analoge telefoon verbinding Frequently Asked Questions : 4 15 jan 2014
Advertentie