obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de Hardware firmware.
 Onderwerp afdrukken
789vn Firmware update?
postbank
De veelbesproken en beloofde firmware update voor deze kl*ote router is helaas uitgebleven. Problemen die zich voordoen bij het gamen zijn nog steeds niet opgelost en KPN heeft er gewoon schijt aan.

Heeft het zin om hen een e-mail ter versturen of heeft iemand dit al 100x gedaan.

Graag zou ik van jullie de laatste ontwikkelingen horen.
 
Codemeister
KPN is op de hoogte van het probleem, aldus Webcare. Ik twijfel er echter aan of de update ooit gaat komen, maar hoe meer mensen er over klagen hoe groter de kans is dat er iets aan gedaan wordt lijkt me. Via email kom je niet ver, er staat nadrukkelijk op de website wat je moet doen om poorten te openen (wat schijnbaar niet werkt) en als je vraagt naar een firmwareupdate... mag je zelf invullen.
 
Bo55
Ik begin steeds minder hoop te krijgen. Die update komt er dit jaar ook niet ben ik bang (als ie ooit komt)

Lekker lullig als je vast zit aan een jaar contract.
 
DutchResistance
Ik moet zeggen dat ik door dat hele gedoe ook erg ontevreden over KPN ben geworden, de desbetreffende update zou er in juni al moeten zijn maar ondertussen moet ik dus wachten tot Q4 en zit nog steeds met een NAT die zo strict is dat ik zelfs bij de meest massaal gespeelde online games amper mensen kan vinden om tegen/mee te spelen. Betaal nu al wel bijna een jaar voor internet wat ik niet kan gebruiken zoals ik dat zou willen. Maar blijkbaar stoort KPN zich hier niet aan, want elke gamer in NL met een KPN verbinding heeft dit probleem en toch laten ze ons lekker zitten met die klote firmware. En ik kan me nou niet voorstellen dat er niemand is met de know-how om die firmware zo in te richten dat er nog wel iets in te stellen overblijft. Als ik toch lekker alle poorten open wil zetten moet ik dat toch zelf kunnen beslissen.. maar nee, ondertussen zit ik gewoon naar een groot geel uitroepteken met de melding 'NAT strict' te kijken en ga ik van pure wanhoop dan maar single player spelen..
 
The_DutchAvenger
Als KPN een poging doet zoveel mogelijk klanten te verliezen, heb ik een tip voor ze.

Ga vooral zo door!! Wink

Ook mij irriteert het mateloos, niet fantsoenlijk met vrienden kunnen gamen...
terwijl er gezegt werd dat het daarvoor zeer geschikt is??
 
DutchResistance
'Your NAT-type is not open, matchmaking may be slow'.. thnx alot..
 
KPNwebcare2
Beste Forum gebruikers/Lezers,

Naar aanleiding van het onderwerp "Randapparatuur" kunnen wij mededelen dat de volgende Update is in Q4 van dit jaar.

De vorige Software Update is helaas niet doorgegaan en is dus uitgesteld.

Ik hoop jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
www.kpn.com/webcare
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '789vn Firmware update?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV ontvanger software update december 2020 TV-setup boxen : 2 28 dec 2020
probleem met linksys wrt54g2 1 na update van adsl naar vdsl Routers : 1 16 okt 2017
Siemens Gigaset SX551 van een nieuwe firmware te voorzien Hacked alles instelbaar Hardware firmware : 48 26 aug 2015
switch plaatsen v9 probleem firmware KPN met eigen modem/router : 11 06 jun 2015
Geen FON ondersteunings update op de V9 KPN Nieuws : 5 05 jun 2015
Advertentie