obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » KPN Internet Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe windows 7 laptop, internet valt steeds uit
PureSpartan
Hallo,

Ik heb sinds kort een nieuwe laptop aangeschaft die draait op windows 7.
Ik heb een abbonement internet + interactieve TV van KPN (zwarte experia box TG787U)

Internet draait prima op m'n oude laptop die op vista draait.
De nieuwe laptop die op windows 7 draait daar in tegen heeft wat problemen.
Ik kan gewoon contact maken met de experia box en op t internet.... nadeel alleen het valt steeds na ong. 3 min uit.

Wanneer het internet uitvalt, valt het uit voor het hele netwerk... ook voor de laptop die op vista draait (die geeft dan aan alleen lokaal, geen toegang tot internet). Na verloop van tijd doet het netwerk het weer... maar zodra ik met mn nieuwe laptop het internet op ga flikkert het er weer uit.

Op werk kan ik wel gewoon goed gebruik maken van 't internet zonder dat ik er steeds vanaf gegooit word. Ik heb de drivers van de netwerkkaart al reeds geupdate en heb de experia box al meerdere malen gereset...

Kan iemand mij aub helpen, kom hier niet uit.... Moet ik de software van de experiabox updaten? moet ik iets aan de instellingen doen... wat is het?

Gr.

Bram
 
Codemeister
Kun je achterhalen om welke netwerkadapter het hier gaat?
 
PureSpartan
Mijn excuus voor het late antwoord. Heb nog steeds problemen thuis met het internet, op werk/school heb ik geen problemen...

Netwerkadapter:

Atheros AR9285 802.11b/g/n WiFi Adapter

Heeft het wel met m'n netwerkadapter te maken? heb zo'n gevoel dat het aan windows 7 ligt en de connectie met m'n kpn router...
 
Codemeister
Ik moet bekennen dat een soortgelijk probleem zich voordeed bij mij thuis, echter heb ik dit kunnen oplossen door het verwijderen van de netwerkadapter via Apparaatbeheer, om vervolgens de driver handmatig bij te werken (niet de Windows-meegeleverde versie gebruiken).
 
Cyberbot
hoi schakel IP V6 en proberen
 
PureSpartan
IP V6? kan je me dit uitleggen? weet niet wat dit inhoud?
 
Codemeister
IPv6 hoef je niets mee te doen. Heb je al geprobeerd wat ik als mogelijke oplossing gaf?
 
jamerson
je moet een nieuwe drivers downloaden, mestaal lost het probleem op,
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe windows 7 laptop, internet valt steeds uit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Verbinding valt regelmatig weg Algemeen : 2 09 feb 2021
WiFi valt weg Algemeen : 6 14 jun 2020
KPN DSL Signal Issue so no internet Opleveringsproblemen : 1 04 jun 2020
KPN DSL Signal Issue so no internet Helpdesk : 1 04 jun 2020
Heel erg traag internet..... KPN Internet Storing : 2 09 apr 2019
Advertentie