obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de Hardware firmware.
 Onderwerp afdrukken
Standaard st780wl van KPN firmware voorzien
mk13139
Ik heb Internet Plus Bellen van kpn met een tg787v. Ik heb via iemand een originele st780wl weten te bemachtigen, maar hoe kan ik een standaard st780wl met originele firmware van de KPN firmware voorzien?
Ik kan de sip instellingen namelijk niet invoeren, kpn geeft ze niet vrij.
 
Codemeister
Pfoe... dan zul je de firmware van KPN ergens van het net moeten plukken, want daar kom je niet zomaar aan als het al niet standaard in je modem gebakken zit.
 
mk13139
De kpn firmware heb ik wel, via kpn herstelsoftware. Maar als ik deze probeer erop te zetten zegt hij 'not compatible'?
 
mk13139
Bump.
 
TokkieTokkie
Kan niet zo maar 1.2.3.

Je moet een 780 hebben die dezelfde printplaat heeft als de experiabox 780 (nee niet elke 780 is identiek)
Mocht dat wel zo zijn dan zal ook de KPN bootloader in de 780 gezet moeten worden.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Standaard st780wl van KPN firmware voorzien', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Siemens Gigaset SX551 van een nieuwe firmware te voorzien Hacked alles instelbaar Hardware firmware : 48 26 aug 2015
switch plaatsen v9 probleem firmware KPN met eigen modem/router : 11 06 jun 2015
ST780WL // Tenvis IP Camera's Hardware instellingen : 5 27 okt 2014
Wanneer is er een firmware-update/upgrade voor de ExperiaBox V8 ARV7519 om FON te kunnen gebruiken? WiFi : 1 04 sep 2014
TG789vn portforwarding en firmware Algemeen : 3 14 jan 2014
Advertentie