obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
ps 3 nat 3
crachdummy
ongelovelijk dat zo`n groot bedrijf als kpn zo onbeschoft met mensen omgaat !!!!!!!

zoals een ieder heb ik ook problemen met gamen( nat 3 .....WHAAAAAH)

belllen met de kneuzen van help desk, geen probleem meneer, deze is zo om te zetten....NOT

via forums ( je moet et immers zelf maar uitzoeken) erachter gekomen dat er een firmware update gaat komen, afgelopen juli....

nu word het het 4 e termijn van 2010 genoemd.

ik zelf acht de kans nul dat ie gaat komen, maar ze zullen nederland vast nog wel een jaar voorliegen.

zelden zo`n onbeschofte manier van zaken doen gezien !!!!!


shame shame shame !!!!!!

ik ga uiteraard zo snel mogelijk overstappen naar een andere provider

crachdummy
 
Codemeister
Het enige dat ik je te melden heb is dat ergens in het vierde kwartaal van dit jaar een firmware-update gepland staat. Ik heb er zelf ook last van helaas...
 
Holger
Er zijn wel updates geweest volgens mij....is helaas niks van te merken, alles blijft dichtzitten en ik denk niet dat de KPN bereid is haar klanten tegemoet te komen, het draait puur om winst.

Klanttevredenheid is iets wat 20 jaar geleden nog belangrijk was, tegenwoordig gaat het alleen om het feit dat jij betaalt, en wel zo veel mogelijk voor zo weinig mogelijk. De service is tegenwoordig overal hetzelfde : slecht of ronduit kut. Bij KPN dus ronduit kut.

Een goede naam en vertrouwen boeit ze niet meer, liever een slechte naam voor een paar euro extra.

Liegen zijn ze idd erg goed in : kijk alleen al maar naar de snelheid, of belafspraken en dergelijke...
hebben ze je ooit volgens afspraak teruggebeld?
En dan wel een brief sturen dat ze het zo vaak geprobeerd hebben....

Maar de fouten liggen nooit bij KPN...het zal wel aan je bekabeling of computer liggen...en anders stap je maar over.

Ik zeg hetzelfde : shame shame shame

KPN moet zich diep schamen voor de manier waarop zij haar klanten keihard naait en je letterlijk vertelt dat je maar op moet rotten als het je niet aanstaat.

Ik weet wel waar ik nooit terugkom als mijn jaar abonnement afgelopen is ( wat ik als maandabonnement besteld heb, voor de helft van wat nu mag betalen )

Met liegen je klant lokken en haar vervolgens wegpesten in de hoop dat het abonnement afgekocht word inclusief boete.

KPN is niks meer dan een criminele organisatie die op je geld uit is en je er zonder blikken of blozen keihard voor wil naaien.
Iets anders kan ik er niet van maken.
 
Holger
Geef mensen root-acces over de router in hun eigen huis. Dan kan je er zelf andere firmware opzetten die NIET van de KPN is...probleem opgelost.

De update haalt niks uit, dat kan ik je nu al vertellen. KPN houd alles dicht in de router, dit blijft na een update hetzelfde.
 
crachdummy
dat die nieuwe firmware update het nat 3 probleem op gaat lossen is een leugen cq illusie.

dit bevestigen ze wel mondeling ( helpdesk) maar vooralsnog houden ze de leugen ff in de lucht, ze moeten immers wel weer dikke winst maken.....
 
Holger
Dit posten heeft ook geen zin...klachten worden keihard genegeerd, ik krijg voorlopig nergens reactie op.

Ik heb er al een maand of 10 opzitten, dus ik kan over een maand of 2 weg..

Dit ga ik van de week vast regelen, stel dat je 1 dagje te laat bent....daar zijn ze niet sympathiek in..nee meneer u bent te laat, heel jaar betalen ook al ga je een heel jaar niks afnemen...
Jammer dat er tegenwoordig zo met klanten omgegaan word, dit was vroeger wel anders.
Vroeger deed een bedrijf moeite om jou als klant te houden, en ook om je tevreden te houden. Tegenwoordig moet je moeite doen om door zo'n bedrijf ook maar een beetje normaal behandeld te worden.

Geef KPN zelfs na zo'n tijd en zo veel gezeik een kans om het vertrouwen te herstellen en : ze negeren je klacht..

Het zou me niks verbazen als ze bij omzetting naar VDSL mijn contract vernieuwd hebben en ik dus nog een jaar langer mag....dat dit omzetten alleen gebeurd is omdat KPN beloftes niet waar kon maken zal wel niks voor ze uitmaken...
VDSL niet doen trouwens : max snelheid amper hoger ( max 14 Mb, gemiddeld ongeveer 4 a 5 Mb), wel heel instabiel en gamen werkt niet meer. Veel storing en uitval. ADSL werkte beter...maar terugzetten doe ik niet, heb ruim 2 maanden op het modem mogen wachten, wel betalen die periode natuurlijk.

Ik hoop voor jou ook dat je abonnement niet meer al te lang loopt..bij een ander is het ook allemaal kut geregeld maar ik betwijfel of ze tegen de wanprestaties van KPN opkunnen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ps 3 nat 3', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie