obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Genaaid door KPN?
Holger
Ik had mij aangemeld bij HetNet, een abonnement voor 29,95 per maand, eerste 6 mnd 14,95 per maand.

Stilzwijgend heb ik ipv HetNet KPN gekregen. Dus hele andere voorwaarden waar ik niet mee akkoord ben.

Onder andere dus letterlijk 2x zo duur voor dezelfde producten, geen korting meer...dus eerste 6 maanden waren ze ruim 3x zo duur.

De verbinding en service zijn ronduit kut, het valt continu weg, ik kan niks met de modem, dus gamen of streamen zit er niet in met dit dure abonnement. De snelheid is onstabiel...tussen de 0 en 14 Mb, meestal onder de 5. Nat = Strict, poorten openen werkt niet, de firmware blokt bijna alle binnenkomende data...en mijn ping ligt in games minstens 4x hoger dan die van anderen...

Daarnaast is bij het omzetten van het lijntype het modem pas ruim 2 maanden later bezorgd en heb ik dus ook weer ruim 2 maanden voor niks betaald.

Mag KPN mij wel aan abbo aansmeren zonder dat ik het aanvraag? Mogen ze zomaar de voorwaarden veranderen?
Er kan dan sowieso geen sprake zijn van een overeenkomst lijkt me, een overeenkomst heb je tussen 2 partijen.

Ik ben dus iig voor honderden euro's "bestolen", en kan KPN nog steeds niet zover krijgen dat ik dan iig een normale verbinding heb. Ze weigeren met een oplossing te komen.
Mijn geduld raakt inmiddels op.

Ik heb mij NIET bij jullie aangemeld en wens niet voor jullie slechte producten en slechte service te betalen, iig niet meer dan het bedrag waar ik mij voor aangemeld heb. Dit is in mijn ogen niks anders dan diefstal of oplichting. Als je mij dan iig van te voren verteld dat het KPN wordt en de voorwaarden anders worden ( lees : duur en jaarcontract ) dan had ik nog op tijd op kunnen stappen.

Ik vind dat jullie mij heel wat geld terug mogen betalen omdat deze praktijken nergens op slaan, en volgens mij mag het ook niet.

Ik post maar hier omdat bellen geen zin heeft : Het ligt aan uw computer...of ze zeggen dat je maar op moet stappen..ja en dan een jaarcontract afkopen waar ik me niet voor heb aangemeld, dat zouden ze natuurlijk helemaal mooi vinden..

Ik ben dus een HetNet abonnee die van zijn maand abo afwil (KPN gaat beweren dat ik een jaarabo heb, maar daar heb ik niet voor getekend) , en het geld dat KPN achterover gedrukt heeft terug wil hebben.

Ik hoop dat mijn klacht deze keer wel serieus behandeld word, alvast bedankt voor uw reactie.
 
Holger
Ik hoop dat we deze keer tot een oplossing kunnen komen die voor beide partijen redelijk is.

Ik heb liever dat het vertrouwen in KPN hersteld wordt met een goede oplossing dan dat ik weer een gok moet wagen met een andere provider die het waarschijnlijk ook niet al te best gaat doen.

Ik hoop dat jullie na het lezen van dit bericht contact met mij opnemen zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.

Alvast bedankt.
 
Holger
NAT en poorten zitten nu weer potdicht, kan met geen mogelijkheid open...Portchecker zegt dat ze open zijn maar krijg er toch echt geen data door heen en gamen kan ik ook wel weer vergeten....NAT strict, volle seconde vertraging, is met gamen of streamen dus niet te doen..
En staat er in de reclame : razendsnel streamen en gamen...dus niet!
En je hoeft ook niet te bellen : het ligt aan je pc, of je moet maar overstappen...

KPN sluit je aan....en daar houd het dan ook mee op.

KPN is het duurst en levert ook nog eens slechte producten en een nog slechtere service, dat blijkt keer op keer.

Jammer dat je nooit iemand anders te spreken krijgt dan een student die niks weet...
 
Holger
Ik zie nu ook dat ik voor mijn 55 euro per maand 40 Mb hoor te krijgen...wat ik nu heb kost volgens de site maar 40 euro, waarom betaal ik meer dan een ander?

Waarom betaal ik zo'n 60 euro voor minder dan 14 Mb? Kijk voor de gein eens wat een ander bied voor hetzelfde geld..

Honderden en honderden euro's teveel betaald inmiddels...en KPN kennende zal daar niks aan gedaan worden...
 
Holger
Natuurlijk totaal geen reactie van KPN...

Dan rest mij nog maar 1 ding : ik stel jullie in gebreke met daarbij de eis het teveel betaalde bedrag te crediteren.

Ik zal dit bedrag in de aangetekende brief die ik van de week verstuur netjes specificeren en ook direct mijn advocaat inlichten om te kijken of verdere stappen tegen jullie zin kunnen hebben. Ben het nu beu met de KPN.

Aangezien jullie nergens op reageren en niks op gaan lossen verwacht ik spoedig van jullie wanhopige diensten af te zijn.

Fijn weekend nog..
 
Holger
Het handelen van KPN is niet netjes en word niet op prijs gesteld.

Verder verwacht ik allang geen reactie meer van de KPN, die komt er toch niet, ik stel ze in gebreke en ben weg.
 
Codemeister
Wolter zei het al, op deze manier zul je geen hulp krijgen en al helemaal geen oplossing voor je problemen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Genaaid door KPN?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
SMS-berichten komen ten onrechte niet als tekstbericht door Eigen telefoon netwerk : 1 30 aug 2016
Lijn leeg maken door KPN KPN Glasvezel diensten : 14 20 jun 2014
Draadloze verbindingsets vervangen door draadloze repeater? KPN Televisie Storing : 3 01 mrt 2014
Portforwarding is door KPN onmogelijk gemaakt KPN Internet Storing : 2 04 dec 2013
VDSL Internet nieuw IP door uitzetten? Frequently Asked Questions : 1 12 nov 2013
Advertentie