obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » KPN Internet Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Geen vebinding meer na installatie WIN7 met Experia box TG789VN
WLFRD
Hallo,

zojuist heb ik met ASUS EEE900HD geupgrade van XP naar Windows 7. Installatie ging goed maar wat ik al verwacht had, geen verbinding met de router meer. Ik heb de software voor de TG789VN gedownload (Installer_Koper_847434_5.0.T) en deze geinstallaleerd. Gaat goed tot dat er gecontroleerd wordt dat er verbinding gemaakt wordt met de router.
De router zelf werkt wel want ik heb er een Apple iMac naast staan en daarmee kan ik gewoon via de router het internet op. Heb al verschillende dingen geprobeerd die gesuggereerd worden door de installatie software van KPN maar geen resultaat. Ook het inloggen op de router zelf via 192.168.2.254 gaat niet. Mijn vraag is dan nu, wat nu te doen om verbinding met de router te krijgen?

Dank alvast voor de antwoorden.

Grt,
WLFRD
 
Codemeister
In toevoeging op de bovenstaande reactie kan ik nog een tip geven: als Windows met drivers komt werken deze niet altijd goed. Je kunt in dat geval het beste via de website van de fabrikant de volledige driver(s) downloaden.
 
WLFRD
Via de ASUS site de juiste drivers voor de LAN kaart gedownload en nu werkt ie wel.

Dank je wel voor de reacties.
 
Codemeister
Fijn om te horen, veel internetplezier Smile Ik sluit het topic.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen vebinding meer na installatie WIN7 met Experia box TG789VN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
Nefit Easy icm KPN Experia box V9 Frequently Asked Questions : 9 05 nov 2020
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
Installatie KPN compleet Opleveringsproblemen : 3 26 aug 2019
Port forwarding experia v10 Helpdesk : 13 20 apr 2019
Advertentie