obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
vdsl
iskece
ik kom niet boven de 24 mb ik heb prenium normal moet ik kunnen hallen boven de 30 mb
en u schrijft (Codemeister)
Mocht een klant binnen 1,4 kilometer van de centrale wonen én gebruikt pakket Premium, dan wordt VDSL geleverd. Met VDSL kun je tot 1,4 kilometer van de centrale 40 Mbit halen.
ik ben van af de centrale 1,6 kilometer
mijn irsa punt naar de modem is 15 meter (dus verlenkt )
nu mijn vraag is
is de oorzak dat ik niet de boven de 30 mb komt , en mijn internet sait langzam open gaat
bedankt
 
Codemeister
Als ik het zo lees ben je aangesloten via ADSL2+ en dit brengt de maximale doorvoersnelheid van 24 Mbit met zich mee. Welke router heb je?
 
iskece
Experia box tg789VN
dit zij mijn verbending gegevens van de Experia box tg789VN
Uptime: 0 days, 11:34:18

DSL Type: ITU-T G.993.2

Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 2 463 / 25 665

Data Transferred (Sent/Received) [GB/GB]: 2 363 / 2 152

Output Power (Up/Down) [dBm]: 4,4 / 14,3

Line Attenuation (Up/Down) [dB]: 1,0 / 2,4

SN Margin (Up/Down) [dB]: 6,0 / 5,4

Vendor ID (Local/Remote): TMMB / 2D2D2D2D

Loss of Framing (Local/Remote): 5 / -

Loss of Signal (Local/Remote): 4 / -

Loss of Power (Local/Remote): 0 / -

Loss of Link (Remote): -

Error Seconds (Local/Remote): 6 / -

FEC Errors (Up/Down): 201.872.171 / 1

CRC Errors (Up/Down): 1.938 / -

HEC Errors (Up/
 
Codemeister
Je bent dus wel aangesloten op VDSL. Vergeet niet dat ook de kwaliteit van het koper een groot verschil kan geven. Je SN-marge zit hier op het randje, lager dan 6 dB geeft een klapperlijn zoals je ongetwijfeld hebt gelezen.

DLM heeft je deze bandbreedte meegegeven als ik het zo lees. Wat je om te beginnen kunt wijzigen, is de 15 meter tussen router en ISRA een enorm stuk inkorten! Liefst minder dan een meter. Dat zal al verschil maken vermoed ik.
Gewijzigd door Codemeister op 01 september 2010, 16:27
 
iskece
ok ok
maar ik wiel ok antwoort op deze vraag
ik ben van af de centrale 1,6 kilometer
mijn irsa punt naar de modem is 15 meter (dus verlenkt )
nu mijn vraag is
is de oorzak dat ik niet de boven de 30 mb komt , en mijn internet sait langzam open gaat
bedankt
 
Codemeister
Ik vermoed dat het inderdaad de afstand tussen ISRA en modem is. Als dat nu echt 15 meter is dan moet je dat gewoon inkorten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'vdsl', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
probleem met linksys wrt54g2 1 na update van adsl naar vdsl Routers : 1 16 okt 2017
VDSL verbindings probleem FEC errors 100 per minuut KPN Internet Storing : 4 09 mrt 2015
analoge telefonie mogelijk met VDSL-modem? KPN met eigen modem/router : 10 19 dec 2014
haperend tv beeld VDSL KPN Internet Storing : 4 26 nov 2014
Opnames iTV van VDSL naar glasvezel KPN Glasvezel diensten : 2 02 nov 2014
Advertentie