obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Snelheid
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
wat is de meest optimale manier van aansluiten
barta
Mijn bandbreedte haalt bij lange na niet de maximale snelheid die mogelijk is.
Volgens mij is hiervan de te lage SN-marge de boosdoener in mijn geval. Oftewel er is teveel ruis op de lijn.

Oorzaak kan schijnbaar buitenshuis of binnenhuis zitten.
Omdat ik wil uitsluiten dat het niet aan mij ligt het volgende:

Wat is de beste manier op binnenshuis de bedrading aan te leggen.

Wat gebruiken jullie vanaf het ISRA punt tot aan de modem/splitter?
Aan deze kabel gelijk een CAT5 stekkertje en direct de modem of splitter in? Eerst een aansluitpunt maken aan de muur?
Vanaf de ISRA lasdop gaat er een kabel die wordt gesplitst in twee van die ouderwetse stekkerdozen. tel-0039sq.jpg?dimensionid=17&shopid=181
Eentje daarvan wordt gebruikt. Die gaat via een splitter naar de modem. Vanaf de lasdop tot aan de modem zelf zal alles bij elkaar een lengte van 2 meter of misschien wel iets meer zijn.
Ik heb gebruik gemaakt van de bijgeleverde kabels.

Wat is de meest optimale manier van aansluiten?
kabel die van ISRA naar die stekkerdozen loopt doorknippen en direct op de splitter aansluiten met een RJ45 stekker?
Gewijzigd door barta op 30 augustus 2010, 11:54
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wat is de meest optimale manier van aansluiten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
UTP kabel aansluiten op RJE inbouw doos Eigen netwerk : 7 16 dec 2018
NAS ZyCEL aansluiten H368N v9 Hardware instellingen : 5 01 aug 2018
Airport extreme aansluiten op experiabox Algemeen : 5 17 feb 2017
Max eq3 cube aansluiten Routers : 6 22 jan 2017
Externe harde schijf aansluiten op de V10 KPN Nieuws : 17 02 okt 2016
Advertentie