obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
Thomson TG789vn Port forwarding
Alec
Hallo

Wij hebben onlangs KPN Interactieve TV genomen. Daarbij dus ook de KPN Experia Box.
het duurde even voordat alles vlekkeloos verliep. Nu werkt het vrijwel allemaal.

Alleen nog 1 ding:
Kort toen we de KPN Experia box kregen, en toen internet eenmaal werkte, kon ik nog met m'n PS3 online komen. Nu niet meer.
Het blijkt dat ik NAT type 3 heb gekregen, en daardoor tot in weinig- of zelfs geen online mogelijkheden toe in staat ben.

Ik heb wat tutorials gevonden en gevolgd, echter loop ik de hele tijd op 1 punt vast.
Ik heb inmiddels een nieuw toepassing verwezen naar de PS3 bij het menu van de Experia box, dat het UPnP moet gebruiken (ik ben erachter gekomen welke MAC adres nou de PS3 is, en heb zo een toepassing ernaar kunnen verwijzen in het menu). Maar dan moet ik nog aangeven welke ports ik moet fowarden:
portfowardingm

En hier snap ik het dus niet.

Tot die tijd, heb ik alleen UPnP, en NAT type 3. Waar ik dus eigenlijk helemaal niks mee kan.

Ik hoopte dat jullie mij zouden kunnen helpenSmile Aangezien ze bij KPN hier niet over willen praten, omdat het onderwerp "PS3" betreft. En op een andere bekende forum willen ze als maar niet reageren.

Bij voorbaat bedanktGrin
 
KPNwebcare2
Zie Topic:

http://kpn.gebruikers.eu/forum/viewth...ead_id=644

en topic:

http://kpn.gebruikers.eu/forum/viewth...ad_id=1261

Hopelijk heb ik u hiermee voldoende geïnformeerd.
www.kpn.com/webcare
 
Holger
Met de firmware die de KPN gebruikt zal je altijd je NAT op strict hebben. Gamen met KPN werkt helaas niet.
 
Alec
Gek genoeg, is het me nu wel gelukt om online te kunnen gamen met de PS3.

Want bij "Delen van spelen & toepassingen" staat wel "Xbox Live" bij. Ik heb dat op de PS3 toegepast, en nu werkt dat wel.

Alsnog bedankt voor het reageren.

Gr.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Thomson TG789vn Port forwarding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
port forwarding V10A Hardware instellingen : 8 26 apr 2019
Port forwarding experia v10 Helpdesk : 13 20 apr 2019
Port forwarding experiabox v10 Routers : 4 28 feb 2019
Port 6680 forwarden op Experiabox V10 tbv aansturen PHC domotica mbv smartphone Hardware instellingen : 1 03 mei 2017
KPN storing op IPv6 en port-forward KPN Internet Storing : 1 04 feb 2017
Advertentie