obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een eigen ADSL(2+) modem/router, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
FRITZ!Box 7270 ipv Speedtouch 7801 met KPN iTV
merijn
Ik heb op dit moment internet (voormalig Planet, nu KPN) en Interactieve TV van KPN. Hierbij wordt de Thomson Speedtouch 7801 geleverd.
Achter deze router heb ik nu een Appel Airport Extreme hangen (via ethernet) die het draadloze netwerk verzorgd. De Setup Box (Motorola VIP 1960) van KPN voor de Interactieve TV is via ethernet met de TS aangesloten.

Onlangs heb ik een FRITZ!Box 7270 gekocht i.v.m. VOIP bellen (heb ISDN aansluiting van KPN geporteerd naar een VOIP server en het telefonie abonnement van KPN opgezegd). Deze 'alleskunner' heb ik nu via ethernet aan mijn TS hangen en verzorgt momenteel alleen het VOIP bellen.

Ik zou het liefst naar een situatie gaan waarbij ik de FB als hoofd-router en de AE als secundaire router kan gebruiken. De TS zou er dus tussenuit moeten en de FB zou alle functies moeten overnemen.

Nu heb ik het al wel voor elkaar gekregen om de internet verbinding direct op de FB te laten lopen, maar Interactieve TV krijg ik niet aan de praat (decoder blijft zoeken).

De vraag is nu of het toch mogelijk is om op de FB Interactieve TV van KPN te actieveren.

Elke hint is meegenomen!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'FRITZ!Box 7270 ipv Speedtouch 7801 met KPN iTV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FRITZ! WLAN Repeater 300E WiFi : 4 20 sep 2015
ROOT (admin) Access in Experiabox (SpeedTouch 780WL) Algemeen : 23 28 sep 2013
Experia Box met Speedtouch 580 als repeater Algemeen : 1 28 feb 2012
Thomson Speedtouch 780 WL met ipcam elro ip800 Algemeen : 1 02 dec 2011
ROOT (admin) Access in Experiabox (SpeedTouch 780WL) Hardware instellingen : 32 25 nov 2011
Advertentie