obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Internetplusbellen & Interactieve TV
Monno
Hallo mede KPN gebruikers,

Ik heb sinds een aantal weken Internetplusbellen & Interactieve TV van KPN. Nu was dit eerst al een hel om het aangesloten te krijgen. (geen abonneenummers en pincode in de brief) Na drie uur bellen was dit eindelijk opgelost.

Nu is alles aangesloten maar de 20mbit haal ik bij lange na niet. Als ik van usenet download dan haal ik nog maar net de 10mbit. Dit is echter niet het enige probleem.

Als ik aan het downloaden ben dan begint mijn TV beeld te stotteren en te haperen.

Komt dit mensen bekend voor?
 
KaPteiN
Wil je op deze site eens je gegeven invoeren en de resultaten hier melden!

http://pcdb.bbned.nl/
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
sluimer
Hier bijna hetzelfde verhaal. Abo is Internet premium (20mb). Ik wil graag Internetplusbellen & Interactieve TV erbij, maar ben bang dat ik dan geen snelheid over hou en zeker geen perfect beeld.

Speedtest via bbned.nl:
9805.5 kbps na diverse testen max:10064.3 kbps

ADSL is beschikbaar.
ADSL2+ is beschikbaar.
SDSL Bundeling is beschikbaar

Maak nu gebruik van de actie SDSL bundeling! Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar uw leverancier / account manager.

Linesharing is beschikbaar.
Dit is een BBned locatie.

Centrale: Rt-Vdg
Locatie: Rotterdam-Vlaardingen
De afstand van de locatie tot aan de centrale bedraagt circa 1166 meter.


Info uit de experiabox (na een herstart):

DSL-verbinding Koppelingsinformatie
Actief: 0 dagen, 0:33:53
DSL-type: G.992.5 annex A
Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 1.029 / 11.600
Overgebrachte gegevens (verzonden/ontvangen) [MB/MB]: 4,01 / 65,50
Uitgangsvermogen (verzenden/ontvangen) [dBm]: 12,0 / 19,0
Signaalverzwakking lijn (verzenden/ontvangen) [dB]: 13,0 / 28,0
SN-marge (verzenden/ontvangen) [dB]: 10,5 / 8,5
Leveranciers-ID (lokaal/extern): TMMB / BDCM
Frameverlies (lokaal/extern): 0 / 0
Signaalverlies (lokaal/extern): 0 / 0
Voedingsverlies (lokaal/extern): 0 / 0
Verbindingsverlies (extern): 0
Foutseconden (lokaal/extern): 0 / 0
FEC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 736
CRC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 2
HEC-fouten (verzenden/ontvangen): 164 / 1

PC is met een kabel aangesloten op de EPB.
Netwerkadapter staat op auto.
Gewijzigd door sluimer op 07 oktober 2008, 22:06
 
Monno

Quote

KaPteiN schreef:
Wil je op deze site eens je gegeven invoeren en de resultaten hier melden!

http://pcdb.bbned.nl/


ADSL is beschikbaar.
ADSL2+ is beschikbaar.
SDSL Bundeling is beschikbaar

Maak nu gebruik van de actie SDSL bundeling! Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar uw leverancier / account manager.

Linesharing is beschikbaar.
Dit is een BBned locatie.

Centrale: Gv-Btij
Locatie: Den Haag-Beatrijsstraat
De afstand van de locatie tot aan de centrale bedraagt circa 211 meter.
 
KaPteiN

Quote

De afstand van de locatie tot aan de centrale bedraagt circa 211 meter.


Zo dicht bij de centrale moet je een veel hogere snelheid kunnen halen. Wel tot 18 megabit. Dit is natuurlijk afhankelijk van je pakket.

Die 10 megabit is dat bedraad of draadloos? In geval van draadloos is je wifi de boosdoener.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Monno

Quote

KaPteiN schreef:

Quote

De afstand van de locatie tot aan de centrale bedraagt circa 211 meter.


Zo dicht bij de centrale moet je een veel hogere snelheid kunnen halen. Wel tot 18 megabit. Dit is natuurlijk afhankelijk van je pakket.

Die 10 megabit is dat bedraad of draadloos? In geval van draadloos is je wifi de boosdoener.


Ik heb het premium 20mbit pakket

Waarom kom ik dan niet boven de 10? Zowel bedraad als draadloos? En waarom, als ik niet eens boven de 10 kom begint mijn TV beeld te haperen en te stotteren? Cool
 
KaPteiN
Controleer alle settings nog eens! Met name van je netwerkadapter. Zorg dat die op 100 megabit full duplex staat. (of op auto)
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Sanchez999
Dat je met het downloaden van usenet niet boven de 10 uitkomt heeft te maken dat 8 mb van je verbinding wordt gereserveerd voor i-TV wat betekent dat je wel degelijk een 18 mb verbinding hebt. het zou kunnen dat die 10 echter net teveel bandbreedte inneemt zodat het van je tv afgesnoept wordt probeer eens een maximum in te stellen op 8-9 mb

ooh ja controleer verder ff de bekabeling. zo dicht mogelijk op je isra. is de telefoon splitter er tussenuit dat soort dingen etc.
Gewijzigd door Sanchez999 op 08 oktober 2008, 08:16
 
Monno

Quote

Sanchez999 schreef:
Dat je met het downloaden van usenet niet boven de 10 uitkomt heeft te maken dat 8 mb van je verbinding wordt gereserveerd voor i-TV wat betekent dat je wel degelijk een 18 mb verbinding hebt. het zou kunnen dat die 10 echter net teveel bandbreedte inneemt zodat het van je tv afgesnoept wordt probeer eens een maximum in te stellen op 8-9 mb

ooh ja controleer verder ff de bekabeling. zo dicht mogelijk op je isra. is de telefoon splitter er tussenuit dat soort dingen etc.


Klinkt allemaal heel logisch dit hoor. Maar ik betaal voor een 20mbit internetverbinding. Dit alles kost bij elkaar 100 !! euro per maand voor 8 a 9 mb download en ITV en telefoon. Vind je dit niet een beetje duur?????
 
Sanchez999
ja dat vind ik zeker een hoop geld. echter een download snelheid van 20mb ga je gewoon never nooit redden. omdat tv dus 8mb gebruikt. is idd heel lullig als je verwacht te downloaden met 20mb.

echter 100 euro het abbon. kost volgens de site 60 euro of heb jij allerlei extra pakketten genomen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internetplusbellen & Interactieve TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wel interactieve tv geen internet. Helpdesk : 2 10 mrt 2017
interactieve tv Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 16 feb 2017
regelmatig storing interactieve tv KPN Televisie Storing : 2 16 feb 2017
suse en interactieve tv Algemeen : 2 04 nov 2016
Gaat de interactieve TV ontvangst af van mijn internetbandbreedte KPN Glasvezel diensten : 7 13 mrt 2016
Advertentie