obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
Melding zender tijdelijk niet beschikbaar
VWijenberg1987
Sinds de update van donderdag 19 augustus van ITV heb ik een zeer irritant probleem er komt midden in het beeld terwijl de zender het gewoon doet een tekst met zender tijdelijk niet beschikbaar en dat je moet terug zappen van kanaal en weer terug.nou zet ik mijn beeld nog wel eens op pauze met de timeshift functie dus kan ik dan ook niet van kanaal weg gaan zappen.voor de update had van donderdag 19 augustus had ik dit probleem niet dus hopelijk kan KPN dit probleem snel oplossen door bv een kleine update tegen dit probleem want het is zeer irrirtant.
 
Giant2000
Gaat die tekst er niet vanzelf weer af?
Ik heb de update nog niet geprobeerd, maar ken deze tekst wel in het kleine beeldje bij bijvoorbeeld gids of opnames. Daar gaat het na enkele seconden weg.
Het feit dat je deze melding krijgt betekend m.i. dat je op het randje qua bandbreedte zit. Misschien kan KPN die een tikje hoger zetten voor iTV.
Gewijzigd door Giant2000 op 23 augustus 2010, 09:21
 
spaceone
zet de ontvanger eens uit en start de ontvanger daarna opnieuw op .
Komt de oude versie dan weer terug? Dit heeft een andere gebruiker namelijk gemeld op itv forum van KPN.
Gewijzigd door spaceone op 23 augustus 2010, 10:36
 
Giant2000
En als dat niet het geval is doe dan even de optie software verwijderen (via het verborgen menu)
 
VWijenberg1987
de tekst van 4 regels lang en gele tekst gaat voor alle duidelijkheid wel vanzelf weer weg als je mazzel hebt maar ik heb het afgelopen zaterdag gehad dat het wel 30 tot 45 minuten in beeld bleef staan heel hinderlijk.maar ik zal jullie oplossing even uitproberen jullie horen het nog of het gelukt is.in ieder geval bedankt dat jullie helpen voor een oplossing.
 
Giant2000
Het verborgen menu: zet de tuner uit met de schakelaar achterop, wacht 30 sec. en doe hem weer aan. Druk tijdens het opstarten op MENU en je komt in het menu.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Melding zender tijdelijk niet beschikbaar', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
Draytek Vigor2925 VPN (Lan to Lan) werkt niet Algemeen : 1 30 okt 2017
Advertentie