obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
Vanaf donderdag 19 augustus nieuwe software
Giant2000
Vanaf donderdag 19 Augustus wordt er een nieuwe versie van de software uitgerold voor zowel de 1910 als de 1960 tuners.

Aanpassingen zijn onder andere:

Nieuwe stijl menu's
In de systeem instellingen kun je kiezen voor een standaard tijd die je voor en/of na opnames wil opnemen. Het is dus niet meer nodig om per opname los aan te geven hoeveel tijd je er voor of er na wil opnemen
In het instellingen menu is het nu ook mogelijk om de beelscherm instellingen aan te passen (bijvoorbeeld kiezen tussen 1080i en 720p)
Lichte verbetering in de zap snelheden tussen kanalen
De update zal op donderdag worden uitgerold bij een deel van de klanten, de overige klanten volgen in de week er na.
 
Giant2000
10 minuten? Dat is echt te lang. Ik denk dat je cache is volgelopen, tijd om eens een 'software verwijderen' te doen: doe de tuner uit met de knop aan de achterkant en zet hem weer aan na ca. 30 seconden en druk gelijk de MENU knop in. Zo kom je in het menu waarin je software kunt verwijderen.
 
Giant2000
Uit de nieuwsbrief van KPN:

Quote

De kleuren in het menu veranderen in blauw en groen. Hierdoor wordt het menu duidelijker en sneller.

De naam Videoland verandert in Videotheek. Hier vind je alle films, documentaires, voorstellingen en concerten terug.

Heb je een TV ontvanger met harddiskrecorder? Het wordt mogelijk om standaard een opname een aantal minuten eerder en later te laten beginnen en stoppen. Hierdoor hoef je bij een opname nooit meer het begin of het einde te missen. Deze extra minuten stel je eenvoudig in.
Ga naar Menu >> Instellingen >> Systeeminstellingen.
 
Giant2000
Bij de eerste uitrollen zijn er problemen bij enkele gebruikers geconstateerd. Daarom heeft KPN voorlopig de update even op hold gezet.
 
Giant2000
Nou ben ik straks 2 weken op vakantie dus ik hoop dat de tuner de update goed verwerkt en ik wel mijn series opgenomen krijg.
 
Cyberbot
ik heb nog geen update gehaad,
welke versie zou het zijn?
 
spaceone
Nog maar een deel van de koper (ADSL en VDSL) hebben de update tot nu toe. Vermoedelijk gaat KPN verder met het updaten. Wegens problemen heeft KPN eerst de update van 19 Augustus moeten wijzigingen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vanaf donderdag 19 augustus nieuwe software', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV ontvanger software update december 2020 TV-setup boxen : 2 28 dec 2020
Nieuwe app KPN ITV blijft maar laden. KPN Glasvezel diensten : 7 28 apr 2018
Nieuwe KPN app slecht?! Programma aanbod : 2 30 okt 2016
Nieuwe Experia V10 Eigen netwerk : 14 18 dec 2015
Siemens Gigaset SX551 van een nieuwe firmware te voorzien Hacked alles instelbaar Hardware firmware : 48 26 aug 2015
Advertentie