obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Experiabox en windows 7 6.1
biebbjuhh
Goedenavond

Ik heb even een vraag,ik heb de experiabox van kpn ,met de software erbij versie 5.0 TG789.
Nou heb ik een laptop die ik draadloos wil instellen maar als ik de cd-rom erin doen geeft hij een error aan met de mededeling dat ik windows 7 6.1 heb
En het werkt alleen met windows 7Frown
Erg vreemd want er staat windows 7 op mijn laptop,en ook bij systeem instelling staat er Windows 7 home primium
Ik kreeg hem met geen mogelijkheid draadloos ook niet handmatig,hoe nu verder?

Alvast bedankt
 
biebbjuhh
iemand die wat weet?????
Frown
 
diew
Het lijkt er op dat mijn moeder hetzelfde probleem heeft, ze heeft weliswaar een andere versie van de Expediabox (ARV7519), maar krijgt ook de melding dat er geen ondersteunend besturingssysteem aanwezig is, ze heeft windows 7, versie 6.1


Als ik zo even op internet kijk, onder andere hier, lijkt daar wel een oplossing voor te bestaan. Het merkwaardige is alleen, dat ik mijn moeder bij voorbaat al had aangeraden de installatie door een monteur te laten doen, en dat het hem dus ook niet is gelukt. Een monteur via KPN nog wel!

Ik denk nu twee dingen, ik kan proberen te doen Wolter hier boven zegt en kijken of het lukt. Maar zou die monteur dat niet ook al geprobeerd (moeten) hebben? Of hebben jullie verder nog tips? Als het mij wel lukt, ben ik eigenlijk best een beetje pissig en vind ik dat mijn moeder die monteur niet moet betalen. Die heeft haar geadviseerd maar met een draadje te gaan internetten :'Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Experiabox en windows 7 6.1', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Port forwarding experiabox v10 Routers : 4 28 feb 2019
Experiabox V10 en V10a Hardware instellingen : 4 23 jan 2019
Experiabox V10 USB aansluiting activeren Algemeen : 2 25 okt 2017
Experiabox V10 KPN Glasvezel diensten : 6 10 jul 2017
Advertentie