obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Bellen met KPN Prepaid in Tsjechië
Hoane
Ik heb tijdens onze vakantie in Tsjechië op diverse plaatsen geprobeerd te bellen met mijn KPN Prepaid telefoon en telkens leek ik een prima verbinding te hebben via de provider O2. Ik kon sms-jes versturen en ontvangen en mijn vrouw kon mij vanuit dezelfde ruimte bellen (met T-Mobile abonnement). Ook de bekende berichtjes "In Tsjechië gelden de volgende tarieven: ..." kwamen binnen.

Maar telkens als ik zelf een nummer wilde bellen, kreeg ik eerst in het Tsjechisch en daarna in het Engels de melding: "You are not authorized to dial this number.". Eerder dit jaar in Oostenrijk kon ik met hetzelfde toestel gewoon bellen. Wat kan hier aan de hand zijn? Andere ervaringen?
 
Hoane
Handmatig andere provider kiezen heb ik geprobeerd, maar O2 was de enige waarmee ik echt een verbinding kon maken.
 
Lisa
Hey dat is heel rot ik heb dat ook gehad met prepaid en sindsdien heb ik me aangemeld op deze website www.buitenlandmobiel.nl en het is ideaal.. Wink

Niet duur en altijd bereikbaar...

Groetjes Lisa
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bellen met KPN Prepaid in Tsjechië', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
KPN verhoogt prijzen pakketten en vast bellen fors KPN Nieuws : 3 22 mei 2016
VOIP bellen met Gigaset N300A-IP icm H220N V10 werkt niet Frequently Asked Questions : 2 25 dec 2014
bellen dmv de pc Eigen telefoon netwerk : 2 04 jun 2013
Homevox 1-5 met Internet+ bellen Hardware instellingen : 2 29 jan 2013
glasvezel:wel internet bellen doet het niet Algemeen : 2 19 jan 2013
Advertentie