obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een eigen ADSL(2+) modem/router, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Speedtouch 780WL omruilen voor Siemens SX551
nappie333
Hallo,

Ik heb momenteel internet plusbellen van kpn met een bijbehorende experiabox (de speedtouch 780 wl). Ik heb veel problemen met deze router en zou hem willen vervangen. Nou wil ik een sx551 (grijze experiabox) kopen op marktplaats. Mijn vraag is, werkt deze grijze experiabox gelijk als ik hem aansluit op mijn netwerk ipv van de speedtouch 780 of moet er nog wat ingesteld worden?
Gewijzigd door op 04 augustus 2010, 21:51
 
nappie333
De speedtouch beschikt niet over een dmz functie, en zorgt ervoor dat vele spellen van mij niet werken (online).
 
Codemeister
Bent u aangesloten op ADSL of VDSL?
 
nappie333
ADSL
 
Codemeister
In principe moet dit werken. Als de Siemens-box echt de firmware van KPN meegekregen heeft dan zou u moeten kunnen internetten en bellen. Echter komt het vaak voor dat wanneer men van router wisselt, de telefonie (VoIP) wegvalt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Speedtouch 780WL omruilen voor Siemens SX551', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN KPN Glasvezel diensten : 4 19 dec 2019
Multicast voor Ambilight Hardware instellingen : 3 31 okt 2016
Powerline 650AV+ niet gevoelig voor storing ledlampen Frequently Asked Questions : 7 28 dec 2015
Welke poorten open zetten voor ICS100 KlikaanKlikuit Algemeen : 3 21 sep 2015
Siemens Gigaset SX551 van een nieuwe firmware te voorzien Hacked alles instelbaar Hardware firmware : 48 26 aug 2015
Advertentie