Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
NAT wil ik openen!!! (experiabox
syikie
hallo iedereen, ik heb een Xbox 360 waarmee ik graag online speel helaas staat mijn NAT type op strict dat moet op open komen te staan.
dus ik heb het opgezocht en het blijkt dat ik deze code inmoest voeren: 192.168.2.1 , in het URL balkje (dat witte balkje waar je websites in typt) en dan als wachtwoord admin in typen.
maar het probleem is dat hij die pagina niet wil openen en dan kan ik mijn NAT dus ook niet aanpassen.
Wat moet ik hier aan doen???? (iemand die ik ken zei dat mijn experiabox* beveiligd was zodat wij als zelfs als beheerders er niet in kunnen! AngryAngryAngry maar waarschijnlijk jullie als werkers van KPN, dus dat moet ook anders!)

alvast bedankt Grin
*type modum: experiabox TG 787.

nappie333
Je hebt ongeluk. Je krijgt de xbox 360 met deze modem voor geen meter aan de praat.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'NAT wil ik openen!!! (experiabox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 Mar 2021
Port forwarding experiabox v10 Routers : 4 28 Feb 2019
Experiabox V10 en V10a Hardware instellingen : 4 23 Jan 2019
openen poort 6655 en poort 80 Algemeen : 2 11 Feb 2018
Experiabox V10 USB aansluiting activeren Algemeen : 2 25 Oct 2017
Advertentie