obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » KPN Internet Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Problemen verbinding sinds 29/7 06:30
visitor
Sinds een uur geleden ligt mijn verbinding (KPN Direct adsl) eruit. Ik type dit via een open wlan in de buurt. De symptomen zijn:

Alles lijkt normaal, tot en met de PPP link aan toe, er wordt ook data de lijn opgestuurd aan het geknipper te zien maar er komt simpelweg nooit meer iets terug lijkt het. Ook na een restart van het modem (een Speedtouch 716v5).

Is bekend of ik te maken heb met een storing? De website van KPN speelt natuurlijk altijd mooi weer en op storingsoverzicht.nl lijkt ook niks voor mijn specifieke regio te staan (Arnhem, plenty kpn ellende elders in het land natuurlijk, as always? Smile).

Was er maar een concurrent met een betere staat van dienst... zucht :/

Als iemand anders dit ook ervaart meldt het dan aub hier, dan weet ik dat ik kan stoppen met tegen beter weten in oorzaken binnen eigen huis zoeken.
Gewijzigd door visitor op 29 juli 2010, 07:57
 
jeromeke123
Regio Rotterdam hetzelfde geval.

Sinds dit nieuwe modem, TG789vn heeel vaak problemen met internet, hopelijk komt die veel belovende update eens.

Heb nu internet via telefoon van Hi...

ALSOF JE OVER DE DUIVEL SPREEKT, HET WERKT WEER.
Gewijzigd door jeromeke123 op 29 juli 2010, 08:22
 
visitor
Kleine update: Helpdesk al kwartiertje onbereikbaar, dus neem aan dat het weer eens raak is.

Maar er is ook goed nieuws, tijdens het 10 cent per minuut verspillen aan de helpdesk zie ik tot mijn stomme verbazing een van de andere pc's weer het irc kanaal joinen via mijn eigen verbinding terwijl ik met laptopje op wlan van de buren zit. Kennelijk druppelen er weer een paar bits door of is men er iig mee bezig etc.

Succes iedereen die vooralsnog minder 'gelukkig' is.
 
boekbros
Te lezen op:
http://www.kpn.com/web/show/id=990134


"Storing ADSL meerdere regio's

Als gevolg van een storing kunt u in meerdere regio's mogelijk niet bij ons inloggen via het ADSL-netwerk. Indien u telefonie of televisie via internet van ons afneemt dan kunnen deze diensten door de storing verstoord zijn. Onze excuses voor dit ongemak. Wij stellen alles in het werk om de storing zo spoedig mogelijk op te lossen."

Starttijd: 2010-07-29 07:27 Eindtijd: onbekend

 
visitor
"Er is iets, we weten eigenlijk niet wat, en we weten eigenlijk ook niet wie er last van heeft. Ook weten we zeker niet wat er gedaan moet worden of wanneer dit mogelijk is. Wat we wel kunnen doen is de starttijd een uurtje verleggen, dan lijkt het in ieder geval al wat minder erg. Dat wij dit pas melden terwijl het alweer werkt scheelt ook alleen maar, dan zijn de meeste klanten alweer andere dingen aan het doen. Hoe dan ook hebben we het netjes gemeld nu dus daar kan niet meer over geklaagd worden.

ps. U heeft toch wel uw geld naar ons overgeboekt deze maand? Snel doen anders."

Ben ik nu te cynisch? Smile
 
visitor
Het is een zootje in het kwadraat ja, helaas moet ik de eerste provider nog tegenkomen die er wel wat van bakt.
Er mag best eens een storingkje voorkomen natuurlijk, maar ik wens niet als een mongool behandeld te worden en alleen maar bullshit voorgeschoteld te krijgen.

Wat dat betreft is dit forum al een hele verademing met normaliter snelle reacties van daadwerkelijke helpdesk medewerkers en niet al teveel onzin voor zover dat toelaatbaar is binnen KPN's strategie. Helaas heb ik het vermoeden dat we daar vooral de individuele werknemers voor mogen bedanken en dat KPN's hand hierin beperkt is tot het niet ontslaan van deze mensen ivm doorbreken van protocollen qua liegen naar de klant toe.
 
visitor
Denk dat we de situatie in het buitenland ook niet teveel moeten ophemelen, maar inderdaad, verbinding mag best als 'utility' zoals gas water en licht gezien worden in deze tijd en ook als zodanig beoordeeld worden op performance en beschikbaarheid.

Wacht met smart op de dag dat alle netwerkproviders gereduceerd zijn tot 'domme pijp' leverancier, helaas zullen ze er zelf alles aan doen om dit te voorkomen want daarmee vervalt hun hele bestaansrecht zowat. Achja... Smile
 
visitor
Wie weet wordt het beter als de glas uitrol compleet is. DSL wordt tot die tijd nog met een aantal noodgrepen gebruikt om niet teveel klanten te verliezen aan de kabel maar hoef je denk ik weinig meer van te verwachten. Met glas zou alles beter kunnen worden (nu het nog kleinschalig is zie je nog talloze partijen die wel goeie service en performance aanbieden) maar gezien de track record van de grote ISP's kun je er denk ik vanuit gaan dat het op een of andere manier weer tenenkrommend irritant gaat worden.
 
visitor
De uitrol zijn ze inderdaad al eeuwen mee bezig en ook dit gaat natuurlijk geheel in KPN stijl, maar ik denk dat we er wel gerust op kunnen zijn dat het er komt, de belangen zijn simpelweg te groot voor KPN om 100% te verzaken hier (de kabelboeren knagen gestaag door aan het marktaandeel).

Plus neemt niet weg dat glas een zeer welkome volgende stap is die hoe tenenkrommend irritant het ook moge worden altijd wel beter zal gedijen dan huidige oplossingen. Daarbij komt nog dat het glasnetwerk in principe open is (dat houdt ook weer tegen in de aanleg ervan, je wilt niet dure spullen aanleggen die je concurrent daarna ook verplicht mag gebruiken) waardoor de concurrentiestrijd nog voor betere producten zou kunnen gaan zorgen, dit in tegenstelling tot kabel (sindskort een heel klein beetje open, met tele 2 die analoge tv mag aanbieden) of DSL (met een aantal eigenaren van aansluitpunten die providers onderling van elkaar moeten huren etc).
 
visitor
Kan ik me ook prima in vinden ja, en inderdaad, op het moment zijn de belangen zo verdeeld dat de consument maar weinig aan bod komt, zoiets backfired natuurlijk vroeg of laat wel een keer zou je zeggen, laten we hopen op vroeg Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen verbinding sinds 29/7 06:30', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
WIFI verbinding Algemeen : 2 30 apr 2022
Verbinding valt regelmatig weg Algemeen : 2 09 feb 2021
slechte wifi verbinding op 1 PC WiFi : 4 18 jan 2018
vpn verbinding Hardware instellingen : 2 13 jan 2017
Experiabiox V10 lan connectie problemen internet verbinding Routers : 11 02 jan 2017
Advertentie