obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Aanvragen op 2DE aderpaar
jordyp
Hallo,

Ik wil graag ADSL (basis+bellen+tv) aanvragen op het 2de aderpaar omdat ik op het 1e aderpaar tele2 geleverd krijg vanuit het ISRA punt komen 4aders rood/blauw oranje/wit dus ik denk dat dit mogelijk is, en moet ik dan bij de aanvraag aangeven dat het om een nieuwe lijn gaat? Ook zou ik graag willen weten wat jullie ervaringen zijn met online gamen icm met KPN met name World of warcraft en andere bekende online spellen hoe is de latency hierbij? Ik wil namelijk graag een 2de aansluiting omdat wij simpel weg niet genoeg hebben aan 1 lijn als ik een paar foto's upload of wat ga downloaden wordt de tele2 instabiel en gaat de latency omhoog en onstaat er lag. Bedankt!
 
kpntester
Weet je zeker dat je internet+bellen+tv wilt aanvragen? Dan moet je namelijk verplicht de Experiabox gebruiken, en daar zijn op dit moment veel problemen mee (zeker als je wilt gaan gamen).

Als je alleen internet afneemt (met een eigen modem, dus niet de Experiabox) is de verbinding superstabiel te noemen bij KPN. Mijn latency ligt rond de 20 ms, met geen variatie in de latency (afwijkingen). Bij kenissen van mij ligt de latency zelfs vaak nog onder de 20 ms, maar hoger dan 25 ms zal het sowieso niet worden.
Gewijzigd door kpntester op 24 juli 2010, 19:58
 
jordyp
Hallo,
Bedankt voor je antwoord als ik er echt rondt de 20ms gehaald zou kunnen worden zou dat perfect zijn aangezien ik nu meestal niet onder de 300-500ms kom. Ik zal de gok wel wagen en vraag KPN triple aan op een nieuwe lijn.
 
kpntester

Quote

jordyp schreef:
Hallo,
Bedankt voor je antwoord als ik er echt rondt de 20ms gehaald zou kunnen worden zou dat perfect zijn aangezien ik nu meestal niet onder de 300-500ms kom. Ik zal de gok wel wagen en vraag KPN triple aan op een nieuwe lijn.

Wil je toevallig ook een PS3 en/of Xbox gaan gebruiken?
 
jordyp
Nee alleen PC
 
sebaszjuh
op de pc is gamen niet zo een probleem zo ver ik heb gezien (bij kpn dan) maar zowiezo raad ik kpn af vanwege de vele problemen. Ik kan bijvoorbeeld nooit wireless op mijn laptop internetten Sad al 2x een monteur gekomen dan doet ie het even en daarna doet hij het niet meer. Je kan beter UPC, Ziggo whatever nemen
 
TokkieTokkie
Dat Rood-Blauw / Oranje-Wit in je ISRA zit wil nog niet zeggen dat de 2de lijn (oranje-Wit) ook daadwerkelijk is ingelast in de grondkabel.

Huizen worden tegenwoordig standaard van een 1x4 (4 aders) voorzien, maar die worden niet standaard ook beide ingelast.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Aanvragen op 2DE aderpaar', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wel of niet abo aanvragen? KPN Glasvezel diensten : 7 04 mrt 2012
Ik kan geen IPB extra aanvragen Opleveringsproblemen : 11 10 dec 2011
Aanvragen Digitenne via Digitenne.nl Algemeen : 2 11 sep 2011
Ellende dat glasvezel abbonement aanvragen heet KPN Glasvezel diensten : 4 13 mei 2010
Advertentie