Onderwerp bekijken
WiFi, draadloos internetten
Pda met slecht bereik op bovenverdieping
|
|
Vriendje Stokvis |
Geplaatst op 24 July 2010, 09:00
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 05 Jul 2010 |
Hallo allemaal. Een vraagje ik heb sinds kort een internet+bellen=interactive tv 16 mb van kpn. Dit bevalt goed alleen heb ik 1 probleempje ontdekt sinds kort wat heel iritant is. Ik heb een pda aangemeld op het netwerk en als ik beneden zit vlak in de buurt bij de router heb ik perfecte verbinding, maar ga ik naar mijn slaapkamer die een meter of tien van de router verwijderd is en probeer ik dan verbinding te maken met de pda heb ik heel zwak signaal. Ik kan af en toe wel een site pakken op de pda maar de verbinding valt regelmatig gewoon weg. Iemand een idee wat ik hier aan zou kunnen doen??? IK werrk met de KPN Experabox TG787 Alvast bedankt Vriendje Stokvis |
|
|
sebaszjuh |
Geplaatst op 25 July 2010, 01:10
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 22 Jul 2010 |
1 experiabox wegflikkeren 2 eigen modem kopen 3 probleem opgelost (waarschijnlijk) |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Pda met slecht bereik op bovenverdieping', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Nieuwe KPN app slecht?! | Programma aanbod | : 2 | 30 Oct 2016 |
Slecht beeld bij sportuitzendingen | Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV | : 1 | 13 Aug 2015 |
WIFI op 4 meter van router is SLECHT! | WiFi | : 2 | 09 Nov 2014 |
Ineens slecht beeld | Helpdesk | : 1 | 01 Aug 2013 |
Geen mobiel bereik kpn zakelijk nummer italie! | KPN Telefonie Storing | : 1 | 20 Jul 2013 |
Advertentie