obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
TG789v SIP server en DTMF nakeuze
mschrijver
Ik gebruik sinds kort de SIP-server functionaliteit van de Experiabox mbv een Siemens SIP-telefoon. Nu viel me vandaag bij het bellen van de KPN Helpdesk (voor een ander probleem) op dat ik helemaal niet meer kan nakiezen. Dus het bellen met de KPN Helpdesk via de vaste lijn was daarmee onmogelijk.

Zijn er anderen die de SIP server functie van de Experia gebruiken en dit probleem ook hebben of (beter nog) die het hebben weten op te lossen, danwel mensen die goede tips hebben over wat te proberen om dit op te lossen.

Even voor de volledigheid, ik gebruik een Siemens 475IP telefoon die via het SIP-protocol aanlogt op de lokale SIP-server, zijnde de Thomson TG789...

Ik ben benieuwd naar eventuele ervaringen en tips!
 
kpntester

Quote

mschrijver schreef:
[knip]

Stel te telefoon in op inband DTMF (in plaats van RFC-nogwat of SIP-info) en het zou moeten werken.

Dit topic van mij is misschien ook nog interessant, het beschrijft hoe je een SIP-server zoals Asterisk aansluit op de Experiabox:
http://kpn.gebruikers.eu/forum/viewth...ead_id=885
Gewijzigd door kpntester op 23 juli 2010, 22:25
 
mschrijver
Hartelijk dank! Ik ga eens experimenteren!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TG789v SIP server en DTMF nakeuze', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
sip server arcadyan vgv7519 Eigen telefoon netwerk : 31 28 jun 2015
DNS server valt na 1 a 2 uur weg ps3 WiFi : 2 08 feb 2015
FTP Server instellen voor WD My Cloud NAS Hardware instellingen : 3 13 jan 2015
USB File server werkt niet met Mac Hardware instellingen : 2 21 okt 2013
FTP server achter H220N Hardware instellingen : 3 27 sep 2013
Advertentie