obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » KPN Internet Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
KPN experia BOX TG787 UPnP internet probleem
Blitz
Hallo forum leden,

experia BOX TG787
Als ik call of duty 6 (modern warfare 2) opstart en een vriend me invite, kan ik hem niet joinen. Ik weet dat ik dan UPnP moet inschakelen. Dit heb ik al een paar x gedaan. Maar als ik dit doe valt altijd mijn internet uit. dan start internet weer opnieuw op. Dan heb ik soms net niet genoeg tijd om UPnP uit te zetten voor internet weer uitvalt
Als ik geneog tijd heb om UPnP uit te zetten. Is alles weer normaal met internet.

Dus als ik UPnP aanzet valt mijn verbinding steeds weg en gaat na een tijd weer aan dit blijft heletijd door gaan tot ik de kans krijg om het UPnP uit te zetten.

Hoe kan ik dit probleem oplossen. want ik heb het spel gekocht om met mijn vrienden te spelen maar dit is nu niet mogelijk..
Gewijzigd door Blitz op 21 juli 2010, 16:47
 
Blitz
ik heb eens rondgekeken en gezien dat deze firmware de oplossing kan bieden
Softwareversie: 8.2.T.4

 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN experia BOX TG787 UPnP internet probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
Nefit Easy icm KPN Experia box V9 Frequently Asked Questions : 9 05 nov 2020
KPN DSL Signal Issue so no internet Opleveringsproblemen : 1 04 jun 2020
KPN DSL Signal Issue so no internet Helpdesk : 1 04 jun 2020
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
Advertentie