obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » KPN Televisie Storing
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
digitenne en onweer
GottfriedJulius
Wat is het gedrag van digitenne en als er een dikke regenbui - onweersbui in de buurt is?

Bij m'n schotel valt het beeld dan weg.


Juul
 
freddie45
GottfriedJulius hallo,ik heb nu digitenne een paar jaar en ik moet zeggen in mijn geval heb ik er weinig last van ,heb gewoon een binnen antenne dus ja ik ben tevreden erover,

groetjes kees
 
Giant2000
Bij satellietontvangst moet je schotel vrij zicht hebben op de satelliet omdat het signaal als 1 straal binnenkomt. Sneeuw en regen kunnen dit zicht beperken en daarom valt je signaal weg. Bij DVB-T (Digitenne) heb je hier veel minder last van omdat het signaal niet als 1 straal binnenkomt maar verspreid over het aardoppervlak. De lichtflitsen geven net zoveel storing als dat je die op het lichtnet kan hebben. Een niet noemenswaardige uitval misschien.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'digitenne en onweer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Digitenne Algemeen : 2 22 nov 2016
EPG Digitenne loopt achter KPN Televisie Storing : 2 29 jan 2016
Geluid niet stabiel bij digitenne Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 21 dec 2015
digitenne Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 4 14 mrt 2015
digitenne twintuner Frequently Asked Questions : 2 17 mrt 2014
Advertentie