obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geef hier je wensen aan. Wat ontbreekt er?
 Onderwerp afdrukken
Problemen met de KPN website / MijnKPN
fvbijnen
Geachte KPN-medewerkers/sters,

Ook hier weer vind ik niets voor problemen met het extreem slecht functionerende "Mijn-KPN" website waar ik al jaren mee overhoop lig heb omdat ik
a) de verplichte waardeloze Microsof webbrowser niet gebruik en
b) oude accounts maar niet opgeruimd krijg omdat ik mijn oude e-mailadressen niet meer heb.
(Na enige tijd geleden al mijn oude account per e-mail te hebben opgezegd (hetgeen door KPN zelf bevestigd is, mind joe) blijken ze nog steeds, of opnieuw, in werking.)

De gehate KPN-pagina waar ik - na jaren geen bezoek meer te hebben gebracht uit pure frustratie over alle voetangels en klemmen, mijnenvelden en prikkeldraadversperringen voor ik gewoon mijn dingen kan doen - en ik ben beslist geen noob) - nu weer eens probeerde in te loggen danwel te registreren..

Ja, dat had ik gedacht! Waar het nu erger is dan ooit: ik kan niet eens meer mijn account actueren omdat de invulvakjes steeds buiten de pagina springen of ik moet het ZO klein maken dat het niet meer te lezen is.. en waar de "antwoord-Kim" de pijp allang aan maarten heeft gegeven..

Ik wordt hier gek van. En ik wil eigenlijk van die hele 'interactieve' MijnKPN-shit af. Volledig, grondig en voorgoed. Maar bij alle pogingen om contact te krijgen met enige functie op dat gebied kom ik in idiote mallemolentjes terecht en van het kasje naar de muur. Dit alles heeft me in het verleden al uren en dagen gekost en ik begin niet nog een keer aan die amateuristische troep van KPN: lees dit eens..

CITAAT- Als het e-mailadres dat u invult bij ons niet bekend is, dan is het om privacyredenen niet mogelijk uw gegevens toe te sturen.
- Als het e-mailadres waarmee u zich bij Mijn KPN heeft geregistreerd inmiddels niet meer bestaat, kunt u uw gegevens niet opvragen.
- Indien bovenstaande van toepassing is, registreert u zich dan met een nieuw account voor MijnKPN.
EINDE CITAAT

Vervolgen MAAK ik een nieuw account, en daar mag ik niks mee 'omdat er al iemand een account op dat telefoonnummer en adres heeft'!!!! Nu zakt me volledig de broek af. Hoe verzinnen ze dit? Welke briljante geesten zitten hier achter?

Ik wilde simpelweg gewoon mijn naam weer juist in het Telefoonboek hersteld zien, waar mijn hele voorvoegsel 'van' zomaar is verdwenen .. maar helaas pindaakaas, Telemedia verwijst naar.. MijnKPN.

Ik overweeg nu ten einde raad om mijn 'eeuwenlange' vaste KPN-abonnement (sinds 1973 ofzo) volledig op te zeggen. Dit alles zal KPN waarschijnlijk totaal koud laten want voor mij 1000 anderen of die hele vaste telefonie interesseert ze geen moer meer.
Ik verwacht ook hier weer geen serieus antwoord of oplossing van dit bizarre probleem. But who knows..?

Fried van Bijnen
Gewijzigd door fvbijnen op 16 juli 2010, 15:01
 
Rachel
I Do...

Om een mijn KPN account voor vaste telefonie (geen IPCool af te melden dient u via de telefoonlijn waar het om gaat te bellen met de zelfservicelijn (0800-0429) en te kiezen voor optie 2 en daarna optie 5. Hierna is uw emailadres niet meer gekoppeld en kunt u een nieuw account registreren en de online diensten activeren.

Succes!
Gewijzigd door Rachel op 12 oktober 2010, 22:15
 
fvbijnen
Rachel, van harte bedankt!

Dit was een geweldig advies dat, voor zover ik kan overzien, WERKT. Nu nog proberen of ik een nieuw account kan maken..

Groeten, - F -
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen met de KPN website / MijnKPN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Inloggen via persoomlijk IP adres en specifieke website niet mogelijk KPN Internet Storing : 14 25 apr 2017
Experiabiox V10 lan connectie problemen internet verbinding Routers : 11 02 jan 2017
Problemen met bekabeld LAN Routers : 7 27 jul 2016
problemen afspelen opgenomen programma's Algemeen : 8 09 sep 2015
dikke problemen met stabiliteit en problemen met PPPoE sessies over glasvezel en Experiabox V8 KPN Internet Storing : 8 29 jan 2015
Advertentie