Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Interactieve TV ook via HDMI-cec (één afstandsbedieing)?
Guido80
Hallo,

Ik Google me suf, maar kan het misschien beter aan de ervaringsdeskundigen vragen:

Ondersteunt de set-top box van KPN Interactieve TV ook HDMI-CEC? Of is er een andere manier om de KPN-afstandsbediening te kunnen laten vervallen bij de 'dagelijkse' commando's (aan/uitzetten, zappen, volume, tv-gids)? Ook bij Motorola kan ik er niets over vinden.

Het is voor mijn ouders bedoeld, en moet simpel/robuust in gebruik zijn (wil geen kwestbare programmeerbare afstandsbediening, want de kleinkinderen zijn wat minder voorzichtig...).

In de tv (32pfl5405h) zit ook een CI/CI+-sleuf, maar geen ethernet-aansluiting, dus ik ben bang dat het compleet vervallen van de set-top box sowieso niet mogelijk is. Of vergis ik mij?

Alvast bedankt voor de reacties!

Groeten Guido

Giant2000
Helaas Guido. Technische zou het allemaal mogelijk moeten zijn maar KPN's Interactieve TV maakt gebruik van 1 type ontvanger en daar moet je het mee doen.
Je kunt wel een beperkt aantal tv functies programmeren op de afstandsbediening van Interactieve TV:

- power aan/uit
- volume + mute
- AV (HDMI) switchen

Hiermee kan je de afstandsbediening van de tv terzijde leggen.
Gewijzigd door Giant2000 op 16 July 2010, 10:59

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Interactieve TV ook via HDMI-cec (één afstandsbedieing)?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wel interactieve tv geen internet. Helpdesk : 2 10 Mar 2017
interactieve tv Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 16 Feb 2017
regelmatig storing interactieve tv KPN Televisie Storing : 2 16 Feb 2017
suse en interactieve tv Algemeen : 2 03 Nov 2016
Gaat de interactieve TV ontvangst af van mijn internetbandbreedte KPN Glasvezel diensten : 7 13 Mar 2016
Advertentie