obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Extern Bureaublad niet te benaderen
goretis
Goedemiddag,

Sinds een week of 2 kan ik geen gebruik meer maken van Extern Bureaublad. Ik heb inmiddels al met 3 verschillende personen telefonisch contact gehad en wat ik meestal kreeg te horen was dat ze daar niet voor opgeleid worden. De laatste vertelde mij om mij aan te melden op dit forum dus bij deze.

Ik zal even in het kort vertellen wat er precies is. KPN vertelde mij dat ze onlangs een update hebben geïnstalleerd op het modem en sindsdien werkt het ook niet meer. Er werd mij verteld om het modem te resetten dit heb ik gedaan en de instellingen (port forwarding) vervolgens opnieuw ingesteld in mijn modem. Maar dit heeft geen succes gehad. Het is ook niet zo dat het aan de pc ligt want er staan 3 pc's en alle 3 zijn ze niet meer te benaderen. Als ik het ip nummer probeer te pingen dan pakt die het lokaal wel maar niet meer van buitenaf.

De besturings systemen die geïnstalleerd staan:

Windows XP Professional op 2 pc's
Windows 7 Professional op 1 pc.

Dit is wat ik geprobeerd heb.
- Modem reset en opnieuw ingesteld
- Register gecontroleerd
- Andere netwerk kabels aangesloten
- Met een router er tussen
- Winsock reset
- ping
- Register scan en gekeken of er geen register waarden beschadigd zijn
- Netwerk kaart gecontroleerd
- DHCP + DNS flush
- Ip adressen handmatig invoeren
- Gekeken of er niks geblokeerd word door de firewall (alle poorten staan goed).
- Virus scanner gecontroleerd om te kijken of die de .dll bestanden niet als een virus ziet. En de pc laten scannen.
- Gecontroleerd op malware/spyware
- Gecontroleerd of bepaalde .dll bestanden niet overschreven waren.
- Systeemherstel op alle pc's naar een datum waar op het nog wel werkte.
- System32 terug gezet via de windows herstel cd. Toen dit niet werkte heb ik het via dos geprobeerd.
- Services.msc gecontroleerd en deze staan ook allemaal goed ingesteld
- Andere netwerk kaarten in de pc's gehangen en het daar mee getest.
- Van diverse locaties geprobeerd de pc's te benaderen.
- Ook als ik de poorten wijzig van Extern Bureaublad in het register werkt het niet

Er staan geen proxy's ingesteld dus daar kan het niet aan liggen.

Dit is ongeveer een kleine selectie met wat ik al geprobeerd heb. Graag zou ik willen weten of jullie er misschien een script voor hebben om het weer te herstellen. Naar mijn weten zit het probleem in het modem zelf.
 
Rolf
Ligt aan de update.. KPN weer bellen en zeggen dat het toch echt aan de update ligt.
 
goretis
@ Rolf dat is het gene wat ik gedaan heb maar er word mij verteld dat ze dat niet kunnen doen. Wat erg erg vreemd is.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Extern Bureaublad niet te benaderen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
DVR benaderen met mobiel netwerk Hardware instellingen : 3 08 feb 2019
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
Advertentie