Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
uploaden
|
|
Thompuree |
Geplaatst op 09 July 2010, 17:14
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 09 Jul 2010 |
Bij het Uploaden van mijn bijgewerkte site (StudioWebdesignPRo4) krijg ik een foutmelding. Volgens de site van EasyComputing betekent dit: # Foutmelding 550 : * Permission denied : o U publiceert naar de root van de webserver of naar een map waar u geen bestanden mag in plaatsen. o Vraag aan uw hosting-provider in welke map u de HTML- of PHP-bestanden dient te plaatsen. Dus naar KPN gebeld, die na meer dan een uur bellen en diverse malen van kastje (kpn) naar muur (xs4all) gestuurd te zijn, alleen maar wilden vertellen dat er helemaal niet zo'n map bestond waar ik n aar kan uploaden en suggereerden dat ik beter een andere Webhosting kon zoeken. Dat wil ik in uiterste nood dan ook wel doen, maar ik snap niet waarom het vorig jaar wel kon en nu dan niet. |
|
|
drpcr |
Geplaatst op 09 July 2010, 20:24
|
Activiteit Berichten: 52 Lid sinds: 27 Jun 2010 |
Misschien is het makkelijk te vertellen welke hosting provider je hebt? Hoe doe je je upload? via FTP? Kun je handmatig een FTP verbinding maken? |
|
|
Thompuree |
Geplaatst op 09 July 2010, 23:32
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 09 Jul 2010 |
ADSL Standaard Hosting, van Planet - Later overgenomen door KPN Heb ook met FileZilla FTP Client geprobeerd: zelfde resultaat # Foutmelding 550 : * Permission denied : |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'uploaden', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
snelheid uploaden | Algemeen | : 10 | 26 Aug 2012 |
KPN website blijft hangen in uploaden | Helpdesk | : 6 | 01 Nov 2010 |
Advertentie