obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geef je ervaringen met kpn internet op je mobieltje. Kun je b.v. https verbindingen maken?
 Onderwerp afdrukken
Imode Rekeningen
the marshall
Beste Mede KPN gebruikers

Ik heb een vreemd verschijnsel waargenomen op een aantal telefoons bij onze op de zaak.
Wat wil het geval.

Op de maand afrekening verschijn er de opmerking imode met een bedrag er achter dit kan bedragen zijn van 1 euro cent maar ik heb ook al meegemaakt dat dit bedragen waren van 50 euro. (per verbinding)
Deze melding staat een aantal keer op de factuur (in het programma Callculator)

Ik heb kpn gebeld die vermelden dat I-mode een service is die in preciepe niet meer gebruikt word maar de portal staat nog wel open.

Ik zei hoe kan het dan dat alle medewerkers die dit probleem hebben wel gewoon een data bundel hebben, maar hiervoor een afrekening ontvangen.
volgens kpn valt deze portal niet onder de databundel en word het dus afgerekend per data verbruik.

Op de vraag kunnen jullie dan aan geven welke portal (verbinding) ik uitmoet zetten zei de medewerker dat hij dat niet wist en dat dit waarschijnlijk door een zelf gedownload programma komt. (Vreemd na tests blijkt dat dit ook voorkomt zonder dat er een programma geinstalleerd is )
Ook zijn het verschillende toestellen die dit probleem hebben, waaronder
HTC Touch Pro 2 / HTC Touch 2 / Nokia E72
dus aan de software van htc kan het naar mening ook niet liggen.
Ook zijn de Imode verbindingen op de vreemdste tijden, bijvoorbeeld 2:00 en dan op eens weer 3 dagen later om 21:54 kortom er is geen touw aanvast te knopen

Nu is mijn vraag,
Heeft 1 van jullie hierook last van gehad zelf of collega's / kennisen of vrienden.
En nog beter waar komt dit door en hoe vergrendel ik I-Mode (zodat elk data verkeer door de bundel gaat zeg maar.)



Bijvoorbaat hartstikken bedankt voor jullie hulp.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Imode Rekeningen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
mijn KPN rekeningen online bekijken Algemeen : 3 15 mrt 2012
Advertentie