obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
ok leuk geen usb
r den heijer
nja zoals velen misschien gezegd hebben mijn usb werkt niet wat ik wil weten wat de drijfveer si geweest om totaal dat uit te zetten ? ik vraag me dan sterk af waarom kpn schaam je zet gewwon de usb open en laat iedereen niet onder uw firma zich dood ergeren met andere worrden open mijn usb poort aub zou ik wel fijn vinden ook vind ik dat het een strategie is om zulke dinegn dicht te gooien want het gaat echter nergens om of wel zo wat is de drijfveer omdat soort tafelrelen uit te halen ik bedoel wat heb je er aan zijn legio mensen die dat ding op breken en toch de firmware her schrijven dus vind ik dat het in onze gebruiker dit totaal niet kan doen ik bedoel ik kan ook naar de winkel en een andere adsl modem halen die het wel dus doet of wat dan ook dus denk ik dan maar welke reden heeft kpn om dit dicht te gooien ????????? ik vind het gewoon weg dom zo laat je zien hoe je van klanten of komt Sad echt ik zou graag willen dat dit open kon tevens van tijd tot tijd verlies ik gewoonweg me verbinding aah komt omdat de firmware niet echt goed werkt dus updaten graag
met andere woorden wat is de motie om dingen te wijzigen die er voor kpn niet beter van wordt ik zou zeggen doe er wat aan ik vraag me af wie dit soort dingen bedenkt zou naar huis moeten gaan en na moeten denken wat zijn/haar gedachten zijn erg dom hoe bedoel je hoe kom ik van me klanten af???
ty
Gewijzigd door r den heijer op 30 juni 2010, 16:04
 
Giant2000
De tuner is een standaard Motorola, maar KPN heeft eigen firmware waarin de USB niet is meegenomen omdat dit, voor KPN dan, geen meerwaarde heeft. Op zich jammer, want je zou hem dan tevens als mediaplayer kunnen gebruiken. Helaas helaas...
 
r den heijer
ik heb een thomson TG789vn
hoe dan ook wie bepaald dat wat wel of geen meerwaarde heeft? wat willen ze bewijsen zo help je je eigen ramen in gooien als iedereen nou weet wat kpn met zijn hardware doet of modems herschrijft (firmware) dan blijven de klanten toch weg
 
Giant2000
Ach, in de auto zit ook altijd wel een knop die het niet doet, maar die er vanwege het productieproces er wel op zit.
KPN kan ook een andere behuizing om de tuner en het modem zetten zodat je de USB poort niet meer ziet...
KPN bepaald zelf wat meerwaarde heeft. Met het opnemen van de USB poort in de firmware betekend dit ook dat het 100% moet werken en 100% uitwisselbaar moet zijn anders komen daar weer klachten over. En dat terwijl het niet iets toevoegt aan wat men verkoopt: een tv tuner en een modem voor internet, ze verkopen met deze aparaten geen mediaplayers en ook geen printerservers.

Ik vind het net als jou erg jammer, maar ik kan me ook iets van de beweegredenen van KPN voorstellen...
 
r den heijer
je hebt wel ergens gelijk in maar dan toch het si ook bekend dat de firmware van teh thomson zelf het wel doet en getest is door thomson zelf en ook op alle vlakken werkt dus dat vind ik dan raar maar goed ergens toch wel waar je gelijk in heb maar waarom in een auto een knop plaatsen wat het dan niet doiet doet plaats um dan niet ja toch ik vidn dat kpn niet goed de beslissing goed over weeg meer het idee doe maar wat versie maar goed ik leg me er maar biij neer
 
drpcr
Hoewel ik graag wel mediacenter functionaliteit zie, kan ik me inderdaad voorstellen dat KPN dat niet automatisch wil ondersteunen. Moeten ze ook alle telefoontjes gaan afhandelen i.v.m. kapotte externe harde schijven, verkeerde kabels, bestandsformaten (B.v. Apple, NTSF, FAT32 kan ook nog verschillen).

Overigens wil ik niet graag zeuren over spelfouten, maar als je hoofdletters en leestekens zou gebruiken, zouden je berichten een heel stuk beter leesbaarder zijn. (Misschien eerst in Word typen en dan kopiƫren?)
Gewijzigd door drpcr op 30 juni 2010, 16:58
 
r den heijer
Uit frustratie geschreven .Beter zo? en ja tis wel een beetje erg minder van KPN om zulke dingen te doen maar ja wat kwaad kan eht trouwens je kan het aan zetten en verder geen ondersteuning in bieden .Maar goed mijn mening hier in is wel duidelijk zoals met alles kan ik beter een modem kopen die het wel aan kan.
 
Giant2000
Om je teleurstelling niet nog groter te maken: kijk met de aanschaf van een ander modem uit... volgens mij ondersteunt KPN geen andere modems dan haar eigen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ok leuk geen usb', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
Newsserver download via VPN geen verbindingen Algemeen : 8 14 jan 2018
Geen TV beeld gekoppelde router KPN Glasvezel diensten : 3 26 sep 2017
VGV7519 Geen Remote Management?? Snelheid : 5 10 jul 2017
Wel interactieve tv geen internet. Helpdesk : 2 10 mrt 2017
Advertentie