obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
SUBPAGINA'S TELETEKST
glasvezeltje
Kan iemand mij vertellen hoe en waar ik de subpagina's via de witte afstandsbedieng van KPN kan vinden.
Tot nog toe moet ik wachten totdat ik een ons of 200 weeg. Niet leuk als je naar een vlucht voor Schiphol moet zoeken (of naar de 12e subpagina pagina van de Staatsloterij).
Of is geduld toch een schone zaak.

Ferry
Gewijzigd door glasvezeltje op 27 juni 2010, 17:47
 
Giant2000
Ferry,

Helaas ondersteunt de teletekst van de tuner niet het vasthouden van de subpagina's. Dit is door gebruikers al aangegeven bij de programmeurs.
Wat je kan doen is de tuner naast HDMI ook analoog via de SCART aansluiten op je tv. Op die manier kan je namelijk gewoon gebruik maken van de teletekst van de tv zelf. Het is tegenwoordig heel normaal dat deze alle pagina's incl. subpagina's opslaat.
 
glasvezeltje
Bedankt Giant.
Ik begrijp dat jullie de programmeurs dus werk hebben "aangeboden" om het wel te kunnen bedienen via de witte afstandsbedienin.
Ik hoop dat ik jouw "handleiding"kan toepassen.
Begrijp ik goed dat ik alleen maar een scart van de "box"naar mijn TV moet laten lopen.

Om dan van analoog weer terug te gaan naar digitaal (en box), moet ik op de witte afstandsbediening op de toets onder het getal 7, drukken.
Klopt dit zo'n beetje?

Alvast bedankt.
Ferry
 
Giant2000
Als je je tv goed hebt ingesteld op de witte afstandsbediening dan zou dat zo moeten werken.
 
glasvezeltje
thnxs!
 
glasvezeltje
Natuurlijk weet ik dat, maar zolang mijn PC nog niet op de TV te bekijken is, is dat toch omslachtig.
Maar voor mij is dat een optie, maar ik woon hier samen met mijn vrouw die echt NIETS van een PC wil weten en dus ook geen behoefte heeft om ff naar de sub-pagina's te kijken via de teletext-pagina's. (ook daar moet je de de truc weten waar de sub-pagina's zitten).
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'SUBPAGINA'S TELETEKST', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Opnemen met teletekst Helpdesk : 2 21 okt 2015
Teletekst werkt niet meer Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 4 28 sep 2012
Topfield teletekst pagina wordt goed weergegeven Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 1 29 jan 2012
Nieuwe Tv geen teletekst meer KPN Glasvezel diensten : 1 09 okt 2011
Opnemen teletekst via interactieve TV KPN Glasvezel diensten : 1 18 jun 2011
Advertentie