obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
WiFi, draadloos internetten
 Onderwerp afdrukken
Zeer ontevreden over KPN experia Box TG789VN
bramsmit2009
hallo,
sinds ik mijn abonnement heb omgezet naar alles in een met 40 mbits internet ben ik Zeer ontevreden, sterker nog ik heb de neiging het hele stuk ongeluk uit het raam te gooien , want het probleem is dat mijn draadloos internet gewoon niet werkt, ik kan verbinding maken (soms als hij zijn dag eens heeft) en als het ff meezit kan ik nog 5 minuten op internet ook en daarna krijg ik in windows 7 (waar alle drivers op zitten en up to date zijn) het bericht dat ik nog wel verbonden ben maar geen internet toegang meer heb. maar dat is tot daaraantoe ik bedoel ik heb er niet zoveel problemen mee om met een LAN verbinding te internetten, maar het 2e probleem is dat precies na 21.00 u dat ding helemaal geen ene donder meer uitvoert, ik kan hem herstarten alles, maar niks werkt. dit is bijzonder vervelend bij het spelen op een Xbox 360 met draadloze adapter. want ik kan na 21.00 gewoon niets meer doen. en dan nog iets, ik kan alleen in contact komen met de klantenservice d.m.v. bellen, en je raadt het al 0,10 cent per minuut WAT EEN AFZETTERS ik moet gaan betalen ongv. 80 euro in de maand voor internet dat niet stabiel is en hele lage snelheden heeft. want zelfs met lan kom ik niet op de 40 mbits die me belooft was, nee ik kom op 0,4 mbits maximaal.! nou is mijn vraag of dit normaal is?
 
boekbros
door het WK wordt er veel 'afgenomen' 's avonds; normaal heb ik 14Mb, maar dan hooguit 2 a 3. verder: heb je geprobeerd een ander kanaal te kiezen voor draadloos verkeer met de Thomson 789. Dat was voor mij de 'redding'.
Succes!
 
bramsmit2009
nee, dat is een goeie bedankt voor de tip, ik zal hem zometeen ff proberen want ik zit nu nederland kameroen te kijken,Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zeer ontevreden over KPN experia Box TG789VN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
Nefit Easy icm KPN Experia box V9 Frequently Asked Questions : 9 05 nov 2020
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
Port forwarding experia v10 Helpdesk : 13 20 apr 2019
omschakelen Experia V9 naar V10 Eigen netwerk : 6 16 dec 2018
Advertentie