obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » Programma aanbod
Welke zender wil je erbij hebben, of welke moet juist weg.
 Onderwerp afdrukken
Programma Gemist: nu ook de RTL zenders
Giant2000
RTL is begonnen met uploaden naar Programma Gemist binnen Interactieve TV. Het betreft programma's van de zenders RTL4, RTL5 en RTL7.
 
Giant2000
Is dat echt zo? Wat een ****!!!!!
 
Giant2000
Ik heb net gekeken, maar bij mij is RTL op Programma Gemist net als de programma's van de Publieke Omroepen als SBS/NET5/Veronica gewoon gratis hoor.
 
arno78
Hier is RTL gemist ook gewoon gratis
 
arno78
Maar hebben we het hier over programma gemist bij UPC of bij ITV van KPN ?
 
arno78
En waarom heb je het op het kpn forum, in de rubriek "KPN Digitenne en Interactieve TV" over UPC ??
Het is een beetje verwarrend als je hier gaat roepen dat je moet betalen om programma's van RTL gemist te bekijken, als bij KPN niet het geval is.
 
arno78
?? Schiet mij maar lek...

Eerst beweer je dat je bij KPN moet betalen voor RTL gemist, als iemand anders dat tegenspreekt ga je opeens over op de situatie bij UPC, vandaar mijn vraag over welke aanbieder je het nou precies hebt?

Moet er nou bij KPN wel of niet betaald worden voor RTL gemist ?
 
arno78
ok, maar hoe weet je dat er bij KPN net als bij UPC voor betaald moet gaan worden dan ?

Is dat beleid van RTL, of een eigen veronderstelling?
 
Giant2000
Samenvattend nogmaals: RTL gemist is bij KPN ITV gratis. Geen vergelijk verder meer met UPC graag, dat werkt aleen maar verwarrend.
 
Giant2000
Geen CSI of Bones. Series, films ed. komen zelden of nooit op PG, het blijft slechts bij eigen producties: spelletjes, kwissen, reality, nieuws en soms een sportverslag.
Gewijzigd door Giant2000 op 21 juni 2010, 09:29
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Programma Gemist: nu ook de RTL zenders', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Duitse zenders Helpdesk : 1 11 apr 2017
Duitse zenders niet meer te ontvangen. Programma aanbod : 2 06 apr 2017
Zie geen Duitse zenders Helpdesk : 2 01 jan 2017
KPN Glas Zenders Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 1 23 mei 2016
Meer HD-zenders bij KPN Programma aanbod : 2 30 mrt 2016
Advertentie