obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » KPN Televisie Storing
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Sinds 1 week zeer slechte ontvangst Digitenne
desafiadore
Sinds ongeveer 1 week heb ik zeer slechte ontvangst van diverse kanalen.
(signaal is bijna 0, terwijl b.v. RTL 5 wel weer 70-90% signaal heeft)
Dit vooral bij RTL8 en Veronica.

Al een keer zender opnieuw laten zoeken, geen resultaat, tuner
van stroom af gehaald voor ong. 15 minuten, geen resultaat.
Antenne verplaatst en opnieuw kanalen laten zoeken..... geen resultaat.

Bij de helpdesk is in mijn postcode gebied (7203, Zutphen) geen storing bekend
en omdat ik een 'koop' (eigendom) ontvanger heb gekocht kan men mij
geen support leveren. (en het is zelfs een orgineel KPN DigiTenne pakket,
dus een door KPN goedgekeurde tuner)

Heeft iemand hier ook last van?

Jammer, ook mijn internetverbinding is al 3 maanden niks, bij hoge download klapt de
adsl verbinding eruit, div. modems getest, ligt aan de DLM van KPN. En ik hadl 1 jaar lang
netjes 8 mbit waarvan nu nog maar iets van 4 mbit 'over' is. KPN helpdesk steekt kop in het zand
en zegt dat het door de windows updates komt (hahahaha kom op zeg, wie heb je in dienst?!!!
domme laag opgeleide werklozen/daklozen die het script oplezen?!!!)

Al me al steeds meer ontevreden, Digitenne en mijn adsl aansluiting gaan er na de vakantie beiden uit.....
 
hater38
ik heb hetzelfde probleem heb veel storingen en kpn steekt kop in het zand vooral veronica en ook belgie zit veel storingen
 
Hopeloze KPN klant
Ik heb sinds oneveer een week ook heel veel storingen.
Alleen Ned1,2 en3 is nog van redelijke kwaliteit en eredivisie live is helemaal niet meer te volgen.
Ik heb het probleem op al mijn kastjes/kaarten.
Mijn zus (woont in Friesland) en een paar vrienden (allen woonachtig in Zuid-Holland) hebben dezelfde problemen.
Ik heb dit bij KPN gemeld en een nieuwe antenne onttvangen om te proberen.
Dit hielp dus niets.
Nu hebben ze een nieuw kastje gestuurd (krijg ik morgen), dat zou het probleem op moeten lossen.
Al mijn andere kastjes zijn verouderd en komen dus ook niet in aanmerking voor vervanging, dus daar heb ik dus mooi pech gehad.
Er wordt voor alle Samsung kastjes geen nieuwe software meer geleverd werd mij verteld en die gan dus allemaal problemen geven en worden niet meer vervangen (geen garantie meer).
Ik heb dus 1 Topfield kastje en daar krijg ik wel een nieuwe voor.
Alle mensen met Samsung kastjes hebben dus pech (daar komt het op neer).
Ik ga morgen in ieder geval het nieuwe kastjes proberen, maar zelf verwacht ik eigenlijk niet dat dat het probleem oplost.
Volgens mij is er een ander (landelijk) probleem wat ze ons niet willen vertellen.
We zullen zien........
 
Hopeloze KPN klant
Vandaag zou het nieuwe kastje dus komen, maar helaas het kwam niet, nu hebben ze beloofd het morgen te brengen.
Even afwachten dus nog......
 
roos1976
ik heb precies hetzelfde sinds een week, voortdurend blokjes in beeld,het ene net meer dan het andere, heb al van alles gedaan, kaart eruit , opnieuw draadjes aangelegd, antenne op meerdere plaatsen neergezet... niets helpt,wordt er zwaar geirriteerd door.
heb nog een lichtblauw/grijze antenne van 3 jaar terug,, zou dat het kunnen zijn??
zie ook de kpn site nergens een storing vermeld, !! Wat zou ik nog kunnen doen, ben eigenlijk in staat op te zeggen want ik kan hier er slecht tegen.
dus mocht iemand nog een tip hebben, graag een berichtje.
 
basburki
Goed om te horen dat er meer mensen zijn met hetzelfde probleem; geeft dus aan dat de storing bij KPN zit. Hier precies hetzelfde; een jaar lang prima beeld in ons nieuwe huis (daarvoor ook prima beeld). En sinds 2 weken storend beeld; blokjes in beeld en haperend geluid. Vandaag de nieuwe antenne ontvangen een aangesloten, dit hielp helemaal niets. Ook het naar buiten plaatsen van de antenne haalt niets uit.

Ik heb KPN maar weer gemaild; bellen vind ik belachelijk onklantvriendelijk!! Ook ik sta op het punt om op te zeggen... Maarja wij hebben geen kabel doorgetrokken dus dat is ook niet meteen een optie...

Ik hoop dat we elkaar hier kunnen informeren om dit zsm op te lossen!!
 
roos1976
ik heb gisteravnd KPN gebeld, want ik was het beeld spuugzat !!
kreeg vrijwel direct een mevrouw aan de lijn, zeer vriendelijke dame,
ik vertelde wat het probleem was, en wat ik zelf al had gedaan,begreep me volkomen met 2 dgn kon ze een koerier sturen om het kastje terug te nemen en een nieuwe te overhandigen....klasse van KPN,
nu natuurlijk hopen dat dit het probleem is,maarvoor zover vindt ik dit wel top service!!
ik zal laten weten of de nieuwe ontvanger ook goed werkt.
 
kpntester
Lees allemaal is de tips in dit topic:
http://kpn.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=2120&pid=12631

Succes gegarandeerd. Ontvangstproblemen worden 90% van de tijd niet veroorzaakt door de ontvanger maar door radiointerferentie in de omgeving (atmosferische storingen). Met een degelijke antenne en antenneopstelling kan je dit zoveel mogelijk inperken.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Sinds 1 week zeer slechte ontvangst Digitenne', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
slechte wifi verbinding op 1 PC WiFi : 4 18 jan 2018
Digitenne Algemeen : 2 22 nov 2016
Traag internet sinds 2 dagen Snelheid : 9 23 sep 2016
Slechte verbinding + vreemd spectrum KPN Internet Storing : 9 11 aug 2016
Gaat de interactieve TV ontvangst af van mijn internetbandbreedte KPN Glasvezel diensten : 7 13 mrt 2016
Advertentie