obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geef je ervaringen over tv op je mobieltje. Is het een aanarader?
 Onderwerp afdrukken
Geen WK op KPN mobile:( MAAR POLITIEK 24!!
Raz
Heya alleSmile ik heb een KPN een mobile telefoon de P960, het WK is begonnen, maar moet helaas werken! dus komt het handig uit om me mobile telefoon mee te nemen om dan zo het WK te volgen! dus wou ik gisteren dus even kijken op Nederland 1! kom ik met stomme verbazing achter dat ze de zender hebben om gegooid naar POLITIEK 24 Sad wat mij totaal niet interesseert!! nu wil zo spoedig mogelijk de normale Nederland 1 zender terug hebben want wil morgen toch Nederland vs Denemarken zien!! ik vind dit echt een stomme zet van KPN om de enige zender waar voetbal op komt te veranderen in POLITIEK 24Sad

wil graag weten of meer mensen die met het zelfde probleem zitten, dus doe hier je klacht a.u.b. zodat ik morgen maandag 14-06-2010 dus een klacht in kan dienen bij KPN hierover!!


Mijn dank is groot voor meer steun!!

Vriendelijke Groet,
Raz
Gewijzigd door Raz op 13 juni 2010, 10:57
 
Dani58419
Ja! Precies hetzelfde probleem met dezelfde telefoon!
2 jaar geleden had ik deze telefoon genomen om deze reden. Toen kon ik prime het EK2008 volgen. Nu keek ik vrijdag op mijn telefoon en tot mijn verbazing ineeeens politiek24 ipv nederland1 wat er altijd op zat.
Ik ga zeker een klacht indienen want dit slaat nergens op!
 
Raz
heb het al gevonden ze hebben de rechten niet omdat FIFA er teveel geld voor vraagt leuke geld wolven wereld leven we tochSad

kijk dit artikel:
http://tweakers.net/nieuws/67807/nos-gaat-wk-voetbal-niet-naar-mobieltjes-streamen.html
 
Giant2000
Haal even een USB DVB-T sticky en je kan gratis via Digitenne kijken!

Bijvoorbeeld de MSI Digi Vox DVB-T stick mini Deluxe voor 14,99 bij www.conrad.nl
942392_ZB_00_FB.EPS
Gewijzigd door Giant2000 op 14 juni 2010, 11:05
 
Raz
dus jij zegt als ik dit aanschaf dat ik gratis zenders uit de lucht kan halen via KPN netwerk??? via me pc!!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen WK op KPN mobile:( MAAR POLITIEK 24!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
Nieuwe app KPN ITV blijft maar laden. KPN Glasvezel diensten : 7 28 apr 2018
Newsserver download via VPN geen verbindingen Algemeen : 8 14 jan 2018
Geen TV beeld gekoppelde router KPN Glasvezel diensten : 3 26 sep 2017
VGV7519 Geen Remote Management?? Snelheid : 5 10 jul 2017
Advertentie