obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
overgang planet naar KPN
fijlst
Mijn planet abbonnement was internetplusbellen standaard +tv. Advies KPN omzetten naar internetplusbellen basis+tv. Gedaan via internet zoals aangegeven. Kreeg brief dat mijn abbonnement werd omgezet naar internet basis+tv : dus geen bellen. Hemel en aarde bewogen via telefonische servicedienst op maandag 11 augustus om deze fout te voorkomen. Volgens deze dame niets aan de hand, het zou niet gebeuren. Ze werd zelfs boos dat ik bleef doorzeuren. Maar nu is zaterdag 16 augustus mijn telefoon wel degelijk afgesloten. Zondag direct een brand-e mail naar servicedienst. Nog niets gehoord. Hoe is zo iets toch mogelijk, te meer daar mijn oude contract tot 16 november loopt. Gebeurt dit meer en hoe lang moet ik nu op correctie wachten. En houd ik dan wel mijn oude nummer. Ik houd mijn hart vast.
fijlst
 
Wout
Ik vrees met je mee.

Kijk ondertussen in de sectie nuttige weblinks of daar een instantie tussen zit die je kan helpen.

http://kpn.gebruikers.eu/weblinks.php...p?cat_id=8
 
Chief

Quote

fijlst schreef:
...Advies KPN omzetten naar internetplusbellen basis+tv. Gedaan via internet zoals aangegeven. ...


Wie gaf je dat advies dan? Was dat per telefoon of per brief? Wat was de reden van de omzetting? Was KPN goedkoper dan Planet?

Ik vrees dat je minimaal vijf werkdagen de klos bent voor een contract omzetting, als je geluk hebt, maar waarschijnlijk zit je veel langer zonder telefoon.

Welk moden heb je? Is dat een Experiabox?

Je kan zolang bellen met een voipbuster account, of zoals mij zelfs helemaal geen InternetPlusBellen abonnement nemen, maar gewoon altijd lekker blijven bellen met een voipbuster account (gratis met het buitenland kunnen bellen is bijvoorbeeld een must voor mij).
- Open Source (Mozilla) Developer and Ubuntu GNU/Linux user 101 -
 
fijlst
Planet ging volledig over naar KPN. Op advies van KPN(schriftelijk) aanpassing van abonnement via internet met door hen opgegeven wachtwoord. Fout mijnerzijds niet mogelijk.
Ik heb een experiabox.
Bedankt voor tip.
 
Chief

Quote

fijlst schreef:
Planet ging volledig over naar KPN. Op advies van KPN(schriftelijk) aanpassing van abonnement via internet met door hen opgegeven wachtwoord. Fout mijnerzijds niet mogelijk.


Juist. Een duidelijk geval lijkt het. Ik hoop alleen voor je dat je het juiste abonnement hebt aangevraagd via Internet, want daar zou het probleem natuurlijk ook kunnen zijn ontstaan (maar zonder verdere info kan ik daar natuurlijk niets over zeggen).

Quote

Ik heb een experiabox.


Dan zijn de volgende links vast erg handig voor je:

http://kpn.gebruikers.eu/forum/viewth...97&pid=381
http://kpn.gebruikers.eu/forum/viewth...7#post_347

Quote

Bedankt voor tip.


Graag gedaan. Daar zijn we hier voor he ;)
Gewijzigd door Chief op 19 augustus 2008, 16:12
- Open Source (Mozilla) Developer and Ubuntu GNU/Linux user 101 -
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'overgang planet naar KPN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Via WiFi naar vast netwerk WiFi : 1 05 mrt 2024
Planet IMAP email account op Macbook Hardware instellingen : 2 14 mrt 2023
Van XS4ALL naar KPN? Algemeen : 2 11 mrt 2022
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
Nummerbehoud vaste telefonie bij overstap van Pretium naar KPN Algemeen : 2 05 jan 2019
Advertentie