obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » Programma aanbod
Welke zender wil je erbij hebben, of welke moet juist weg.
 Onderwerp afdrukken
JimJam en RTL Lounche
Giant2000
Volgens niet bevestigde berichten komt op 20 juni de kinderzender JimJam op iTV. Of deze zender in het basis- of het extrapakket komt of dat het een andere zender vervangt is niet bekend.

RTL heeft haar zender RTL Lounche aangeboden aan KPN. Of KPN hier ook op ingaat is niet bekend. Het is niet ondenkbaar dat RTL deze zender gratis aan KPN aanbiedt om de advertentieinkomsten uit te breiden.
 
Giant2000
Bericht van RTL betr. RTL Lounge:

Quote

Beste kijker,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Wij hebben het KPN aangeboden. KNP denkt er over na.
Wij willen graag leveren .
Kortom bel KPN en zet daar druk.

Wij wensen u nog veel kijkplezier bij RTL!

Met vriendelijke groet,

RTL Nederland

Publieksservice
 
arno78
Nog geen JimJam te vinden hoor...
 
Giant2000
Een gebruiker op het ITV forum van KPN heeft hetvolgende geplaatst:

Quote

Citaat:

Hallo,

Bedankt voor het sturen van onderstaande email aan JimJam.
Wij hebben net een overeenkomst gesloten met KPN. Ze zullen 20 juni beginnen met het uitzenden van JimJam (in een nieuw kids pakket).

Met vriendelijke groet,
Tineke van Altena
JimJam

Volgens deze brief zou er door KPN dus een nieuw pakket worden samengesteld met daarin JimJam. Als dit waar is dan voel ik een nare trent aankomen: uitbreiding van zenders zal het uitkleden van huidige pakketten betekenen. In zo'n kids pakket zouden dan zomaar zenders als Boomerang en Nick Jr. komen. En wat is de volgende stap, een sport pakket? De huidige sportkanalen uit het extra pakket halen en uitgebreiden met Car Channel? Een serie-pakket met daarin SciFy en 13th Street? Ik mag hopen dat voor elk pakket geen 10 euro wordt gerekend.
 
arno78
Werkt dat forum nog dan? ik zie helemaal niets meer op dat forum.

Ik vind het wel een goed idee... aparte pakketten per genre, maar dan mogen we idd hopen dat niet elk pakket 10 euro gaat kosten.
 
Giant2000
Goed idee misschien, maar zolang ik ITV (met extra pakket) heb is er nog nooit een zender zomaar zonder voorwaarden of extra betaling bijgekomen. Elke uitbreiding heeft of extra gekost (Sport1) of een verschuiving naar duurdere pakketten (10 dagen Programma Gemist)
 
arno78
Dan heb je te laat ITV genomen Smile

Sport1 betaal je overal extra voor, net als voor Eredivisie live, dus dat vind ik niet zo gek...

Maar ik kan me wel enkele uitbreidingen herinneren waar niets extra's voor betaald moest worden.
 
Giant2000
een jaar...
 
arno78
Klopt inderdaad dat die eerdere uitbreidingen langer dan een jaar geleden zijn...

2 jaar geleden op 1 april kregen we Humor TV, Consumenten TV, Sterren.nl, Opvoeden doe je zo, /geloven, Cultura, /geschiedenis en Holland doc, RNN7, Al Jazeera, Arte, NDR, WDR, Style channel en Boomerang TV erbij zonder dat de prijs omhoog ging, wel verdwenen er toen 3 andere zenders (RAI, Mezzo en TVE, maar deze zijn later weer toegevoegd).
 
arno78
Het kidspakket is inmiddels te bestellen volgens de site van KPN. Het kost € 5,- euro, maar wat je precies voor die € 5,- krijgt is mij nog niet helemaal duidelijk. De informatie op de website is niet heel duidelijk:

Quote

Nieuw: het Kidspakket
Speciaal voor de kleintjes

Het Kidspakket bevat heel veel leuke en leerzame kinderprogramma's en series voor de kleintjes in het gezin. Zij kunnen nu onbeperkt genieten van klassiekers als Nijntje, Beertje Bruin en Alfred J. Kwak. Maar ook nieuwe helden als Moomin, Kika & Bob en Lizzy McGuire. Natuurlijk is alles 24 uur per dag beschikbaar, zonder reclame onderbrekingen.

Het Kidspakket kost € 5,- per maand extra en is direct als extra dienst toe te voegen bij het bestellen van Interactieve TV.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'JimJam en RTL Lounche', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
JimJam Digitenne KPN Programma aanbod : 8 14 jul 2011
Advertentie