obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
Pure misleiding door KPN !!!
VriezeNet
Mocht u overwegen uw snelheid aan te passen, pas dan op, voor dat je het weet, zit je aan een nieuw jaarcontract vast. (het is mij overkomen)

Ik heb mijn snelheid aan laten passen van premium naar extra, terwijl ik een abbonnement had, die maandelijks, ZONDER GEVOLGEN VOOR HET LOPENDE CONTRACT, qua snelheid aangepast mocht worden naar boven en naar beneden, en wat doet KPN...juist een nieuw jaarcontract.

Bellen, schrijven en emailen helpt niet, KPN maakt geen fouten, daar kun je het mee doen. !!!

U bent gewaarschuwd voor deze misselijkmakende misleidende praktijken van KPN !!! Angry
 
MBR
Ja en daar ben ik dus nu ook bang voor heb namelijk op aan raden van de KPN mederwerker van Internet en Bellen Extra naar Internet en Bellen Basis gegaan dat scheelt 15 euro in de maand zei de beste KPN mederwerker.Zie hier de gevlogen ook van deze actie http://kpn.gebruikers.eu/forum/viewth...ad_id=1054
Gewijzigd door MBR op 07 juni 2010, 19:57
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Pure misleiding door KPN !!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
SMS-berichten komen ten onrechte niet als tekstbericht door Eigen telefoon netwerk : 1 30 aug 2016
Lijn leeg maken door KPN KPN Glasvezel diensten : 14 20 jun 2014
Draadloze verbindingsets vervangen door draadloze repeater? KPN Televisie Storing : 3 01 mrt 2014
Portforwarding is door KPN onmogelijk gemaakt KPN Internet Storing : 2 04 dec 2013
VDSL Internet nieuw IP door uitzetten? Frequently Asked Questions : 1 12 nov 2013
Advertentie