obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Snelheid
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
TROS Radar
yorick007
Nadat ik hier al eerder een post heb neergezet "OF" er wel eens een snelheidsverhoging is omdat ik het nu mei is geweest (en ik heb nog steeds geen verhoging) en er GEEN ENKELE REACTIE op kwam heb ik dus mooi besloten naar XS4ALL te gaan (vooral omdat hun met TROS RADAR als 1 zijn geindigd) en raad eens waar kpn staan..laatste Sad. Nou dat zal dan ook wel weer zeer handig gaan met opzeggen van het abbonement., ik kan voor hetzelfde geld 8mb's sneller internet krijgen. Dus mij zie je hier niet meer weer!

Ik heb nog 1 ding te zeggen,,

Jongs, Kallem!
 
TokkieTokkie

Quote

yorick007 schreef:
Nadat ik hier al eerder een post heb neergezet "OF" er wel eens een snelheidsverhoging is omdat ik het nu mei is geweest (en ik heb nog steeds geen verhoging) en er GEEN ENKELE REACTIE op kwam heb ik dus mooi besloten naar XS4ALL te gaan (vooral omdat hun met TROS RADAR als 1 zijn geindigd) en raad eens waar kpn staan..laatste Sad. Nou dat zal dan ook wel weer zeer handig gaan met opzeggen van het abbonement., ik kan voor hetzelfde geld 8mb's sneller internet krijgen. Dus mij zie je hier niet meer weer!

Ik heb nog 1 ding te zeggen,,

Jongs, Kallem!


1. XS4ALL is ook van KPN
2. Ook XS4ALL kan geen sneller internet leveren over een gammele lijn, dat ligt niet aan de provider maar aan de koperlijn.
 
yorick007
1. Boeit me niet, is gewoon sneller voor hetzelfde geld.
2. Met de lijn is niks mis mee, ik woon 1 km van de centrale (waarom werdt dit dan nergens vermeld)
 
SirPeter
Tros radar enquĂȘte geeft niet de werkelijk weer.
Maar veel plezier bij xs4all.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TROS Radar', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tros Radar Onderzoek naar Internetproviders Algemeen : 2 01 jun 2010
Advertentie